• 1
  • 2
2022-11-25, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
Ha ha ha. Skrattar ihjl mig. Bara fikus-Svenne som rapporterar till andra lnder. Jag har 1.3 miljoner dollar p amerikanska aktiedeper.

NOLL chans att de rapporterat ett enda jvla dugg till Ulla-Britta p Skatteverket p slddermalm. De vet nog inte ens att jag r svensk medborgare. S lnge man r permanent resident s bryr de sig inte s mycket om vad swedistan tycker eller tnker.

Att du skriver permanent resident tyder p att du bor i USA och inte i Sverige. Varfr ska svenska myndigheter bry sig d? Knappast s att vra NHL-proffs skattar i Sverige
Citera
2022-11-25, 23:00
Medlem
ArgusOnes avatar
Varfr tror du att polisen har koll p bankkonton? Svida du inte sysslar med ngot rejlt olagligt s lr du mest behva oroa dig fr SKV.

Numera finns det avtal med de flesta lnder som gr att SKV kan f reda p utlndska konton. Men svida du inte gr verfringar till/frn ditt svenska konto och inte hanterar miljontals per r s r risken lg.
Citera
2022-11-25, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
Ha ha ha. Skrattar ihjl mig. Bara fikus-Svenne som rapporterar till andra lnder. Jag har 1.3 miljoner dollar p amerikanska aktiedeper.

NOLL chans att de rapporterat ett enda jvla dugg till Ulla-Britta p Skatteverket p slddermalm. De vet nog inte ens att jag r svensk medborgare. S lnge man r permanent resident s bryr de sig inte s mycket om vad swedistan tycker eller tnker.

Du bor ju har...Eller dar beroende pa var man ar.
Och ar skattskyldig I USA.
Men du kan vara helt saker pa att Sverige rapporterar till IRS alla dina konton du har kvar. Om du nu har nagra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in