Till att börja med så känns det jävligt narcissistiskt att sitta och googla sitt eget namn. Svagt att skylla ifrån sig på kompisen därefter. Utseendet är ej enbart ansiktet så svårt att göra en bedömning men ja hon ser bättre ut än en svag fyra. Det här är första gången jag läser något om Muhr men jag antar att hon är en i mängden som gått kommunisthögskolan och är stöpt därefter? förövrigt är det jävligt osmakligt att fittan Åsa Linderborg fortfarande nämns efter det som inträffade.
Citat:
Om brist på erotiskt kapital är en nackdel oavsett kön, borde ju män också få elaka kommentarer om sina utseenden. Fast det får de inte. Jag betvivlar att manliga influencers har kommentarsfält fyllda med kommentarer som ”din begynnande flint är så äcklig” eller ”varför ser du så infertil och sur ut på dina bilder?”. Det är ingen som skriver ”ditt äckliga buksvin” när en man uttrycker en provocerande åsikt.
Välkomen till internet Muhr. Det stämmer mycket väl att män inte får i närheten av lika många elaka kommentarer om sina utseenden jämfört med kvinnor. Dock räcker det att yttra en ynka stavelse för att mordhoten ska börja hagla. Internet är och kommer aldrig att vara en skyddad plats. Bäst är att inte ta åt sig av det som skrivs av anonyma individer.
Citat:
Jag är inte dum i huvudet, jag fattar att skönhet alltid kommer ha ett värde. Men tänk om fler kvinnor kände sig självklara, oavsett ålder, vikt eller läppstorlek.
Sveriges befolkning fortsätter att öka i vikt likt majoriteten i väst och det här tramset är bara negativt för dessa individer. Vikten är något den stora massan kan och bör påverka. Istället för att införa miljöskatter börja med att skatta fetma.