Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-11-26, 17:11
  #13
Medlem
Kul hur ingen nämner att det största problemet/ egentligen är vår restriktiva narkotikapolitik/
Citera
2022-11-26, 18:38
  #14
Medlem
Casual-Cultures avatar
Sverige kommer bli som USA där det är billigare att röka cannabis en tobak men det är så politikerna vill göra.
Sen är det ju självklart bättre att röka cannabis en tobak som man inte får ut ett skit av.
Citera
2022-11-26, 20:00
  #15
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enochssons
Barn ska väl kunna bo där utan att bli bjudna på narkotika såsom det vore godis? Eller gå på kiosk i Söder utan att bli bjudna på narkotika bara för att kioskägaren vill öka merförsäljningen?
Jovisst. Jag mena ju det med mer Tull o mer polis
Citera
2022-11-26, 20:06
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enochssons
Barn ska väl kunna bo där utan att bli bjudna på narkotika såsom det vore godis? Eller gå på kiosk i Söder utan att bli bjudna på narkotika bara för att kioskägaren vill öka merförsäljningen?
Låter inte som en bra affärsmodell...
Citera
2022-11-26, 20:46
  #17
Medlem
Att få tag på i alla fall gröning eller bruning i Skåne, har varit enklare än tobak eller sprit sedan minst 10 år tillbaka... Så skulle inte säga detta är något nytt.
Citera
2022-11-26, 22:39
  #18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Låter inte som en bra affärsmodell...


Uppenbarligen funkar det så just nu?
Citera
2022-11-27, 00:26
  #19
Moderator
Chantres avatar
Bjuv är egen kommun.

Utgången rubrik: I Helsingborg är det lättare för barnen att få tag på droger än cigg, var är polisen?

Ny rubrik: I Bjuv är det lättare för barnen att få tag på droger än cigg, var är polisen?

/Mod
Citera
2022-12-03, 20:04
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enochssons
Uppenbarligen funkar det så just nu?
Nej, det gör det inte.
Citera
2022-12-11, 23:01
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoungNDumb
Att få tag på i alla fall gröning eller bruning i Skåne, har varit enklare än tobak eller sprit sedan minst 10 år tillbaka... Så skulle inte säga detta är något nytt.
Vart i helsike säljs narkotika i Helsingborg? Jag har aldrig fått frågan någonsin på Helsingborgs gator. Det är såklart en överdrift....
Citera
2022-12-12, 19:36
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkeleMancer
Vart i helsike säljs narkotika i Helsingborg? Jag har aldrig fått frågan någonsin på Helsingborgs gator. Det är såklart en överdrift....

Jag är inte ens från Helsingborg och det räckte med fråga 1 person på svartklubben när jag glömde ta med från Malmö så hade jag kontakt med en som sålde. Dock så gällde det ladd. När jag tog tjack så var det upp till Helsingborg för skaffa vid gröningen.

Du måste vara allmänt dålig om du inte lyckas få från en av städerna som det smugglas mest in via.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in