Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-27, 10:50
Medlem
Vet inte om det här inlägget hamnar rätt, men testar i alla fall.

Har alltså en sida på WordPress sedan flera år som jag går in i med lite ojämna mellanrum. Uppe i raden med Bookmarks finns logon och en text som börjar med "Redigera inlägg". Men när jag klickar på den kommer följande text upp:

You don't have any WordPress sites yet.
Would you like to start one?
Create Site

Samma sak händer när jag tar upp ett tidigare publicerat inlägg på skärmen. Jag uppmanas alltså inte att ange lösenord utan det är som om kontot har försvunnit från världen.

Har fått lite mejl om att uppgradera men tänkte att det inte var nödvändigt. Tog fram ett av dem och där får jag upp samma meddelande när jag klickar på "Uppgradera idag" som ovan.

Visst kan jag öppna ett helt nytt konto men om det går så fortsätter jag gärna på det gamla, av olika anledningar.

Något som har något förslag?
Citera
2022-11-27, 11:01
Medlem
peterZiipens avatar
Testa att skriva ett inlägg här:
https://wordpress.com/forums/

Det finns några killar som jobbar för Wordpress som brukar vara ganska snabba på att svara där. Ofta har de tillgång till information som vi dödliga inte har.
Citera
2022-11-27, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Testa att skriva ett inlägg här:
https://wordpress.com/forums/

Det finns några killar som jobbar för Wordpress som brukar vara ganska snabba på att svara där. Ofta har de tillgång till information som vi dödliga inte har.

Tack snälla, jag googlade en stund innan jag gjorde mitt inlägg men hade totalt missat det här - testar direkt
Citera
2022-11-27, 14:49
Medlem
DeDenAssos avatar
Vart går länken du klickar på då?
Det kan ju vara så att WordPress ändrat länken bara, så att den vidarebefordrar dig till någon startsida istället?
Citera
2022-11-27, 19:19
Medlem
Vild chansning men prova logga ut och logga in på nytt, eller testa rensa rensa cookies/incognito/annan browser.

Det är långsökt men kan hända att plattformar byter inloggningssystem och att vissa hamnar i ett slags mellanläge där man kan se delar av adminläget men inte når hela vägen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in