2022-11-27, 21:59
Medlem
Marabouoreos avatar
Jag hr ofta folk som berttar sjuka grejer de gjort/hrt om betrffande hamstrar. Exempelvis kastat de i vggen, dammsugit upp, gjort sjuka och inhumana experiment med osv osv.

Jag r givetvis inte fresprkare fr ngon typ av djurplgeri och har aldrig- och kommer aldrig skada ett djur, men dessa historier kan vara lite roliga ibland.

S, dela med er
Citera
2022-11-27, 22:06
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Jag hr ofta folk som berttar sjuka grejer de gjort/hrt om betrffande hamstrar. Exempelvis kastat de i vggen, dammsugit upp, gjort sjuka och inhumana experiment med osv osv.

Jag r givetvis inte fresprkare fr ngon typ av djurplgeri och har aldrig- och kommer aldrig skada ett djur, men dessa historier kan vara lite roliga ibland.

S, dela med er

Du fresprkar inte djurplgeri men tycker det r roligt nr djur skadas och plgas. Tycker det lter lite motsgelsefullt. Nstan psykopatiska drag.

Vrt hushll hade hamster under min uppvxt, vi tog bra hand om dessa och de plgades inte mer n att katten brukade sitta p buren.
Citera
2022-11-27, 22:45
Moderator
Allaballawallas avatar
Husdjur --> Humor
/Moderator
Citera
2022-11-27, 23:10
Medlem
GormDenGamles avatar
Nr jag var barn, hade jag en hamster.
D jag var dlig p att rengra buren, sprayade jag med Axe-deoderant. Dagen efter upptckte jag att ett ga p hamstern hade fallt av. Inte mitt stoltaste gonblick
Citera
2022-11-28, 01:09
Medlem
Onanikrems avatar
En kompis i min ungdom hade en hamster. Hamstern fick cancer, en stor jvla jttebld p huvudet, slutade ta och slutade springa omkring, lg bara och sg lidande ut. Kompisen bestmde sig fr att avliva hamsterfan, men inte hos ngon veterinr fr 500+, han la hamstern i en pse och gick ner till trapphuset.

Smackade psen in betongvggen fr kung och fosterland, psen sprack och den mosade hamstern for in bakom elementet. Luktade inte hallontrta i det trapphuset den sommaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in