Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-05, 02:11
  #1
Medlem
avcs avatar
När jag spelar musik och får en avisering, tonas ljudet ned och sedan upp igen. Egentligen inget fel, men förbannat irriterande. Går detta att stänga av på något sätt?
Citera
2022-12-05, 02:16
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avc
När jag spelar musik och får en avisering, tonas ljudet ned och sedan upp igen. Egentligen inget fel, men förbannat irriterande. Går detta att stänga av på något sätt?

Undrar också
Citera
2022-12-05, 02:21
  #3
Medlem
Stäng av notifikationerna ditt mongo. Eller är du en sådan som ränner omkring och låter som ett flipperspel?
Citera
2022-12-05, 02:21
  #4
Medlem
Astralhopps avatar
En sökning gav:

Öppna appen Inställningar på telefonen.
Tryck på Appar och aviseringar. Aviseringar.
Tryck på en app under Nyligen skickat.
Tryck på en aviseringstyp.
Välj alternativ: Välj Med avisering eller Tyst.
Citera
2022-12-05, 02:31
  #5
Medlem
anomaligns avatar
Android har en funktion som heter Stör ej. Den är helt oumbärlig när man lyssnar på poddar och ljudböcker.
Citera
2022-12-05, 02:41
  #6
Medlem
avcs avatar
Det tog sig Visst förstår jag att aviseringar kan stängas av, ja t.o.m. ljud så önskas. Det frågade jag inte efter. Jag vill veta hur man löser problemet, utan att försämra övrig funktionalitet.
Citera
2022-12-05, 02:49
  #7
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Android har en funktion som heter Stör ej. Den är helt oumbärlig när man lyssnar på poddar och ljudböcker.
Eller när man vill sova. Sedan glömmer man bort att knäppa på igen, och vips har man missat samtal från bossen (som vill meddela att man får sparken, men eftersom man missar det fortsätter man gå till jobbet och blir utan lön) :<
Citera
2022-12-05, 02:55
  #8
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avc
Eller när man vill sova. Sedan glömmer man bort att knäppa på igen, och vips har man missat samtal från bossen (som vill meddela att man får sparken, men eftersom man missar det fortsätter man gå till jobbet och blir utan lön) :<

Nejdå. Det går att välja att bara tysta appar, men fortsätta höra om samtal kommer, eller om man så vill bara samtal från folk man känner, man kan sätta tid på hur länge den ska vara tyst, osv osv. Väldigt bra funktion som går att skräddarsy precis som man vill ha den.
Citera
2022-12-05, 21:37
  #9
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Nejdå. Det går att välja att bara tysta appar, men fortsätta höra om samtal kommer, eller om man så vill bara samtal från folk man känner, man kan sätta tid på hur länge den ska vara tyst, osv osv. Väldigt bra funktion som går att skräddarsy precis som man vill ha den.
Haha. Snacka om att man är efter och totalt ointresserad av dumfånes nuförtin 😜 Ska titta på det, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in