Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-05, 14:23
  #1
Avstängd
Mitch-Moons avatar
...och jag utvecklar tortyrmetoder åt underrättelsetjänster och militära elitförband via mitt Malta-baserade konsultbolag.

Jag tar även fram effektiva grepp och slag mot punkter på människokroppen som förbisetts i tidigare forskning, vilka jag föreläser om hos väktarbolag och polismyndigheter världen över, det är synnerligen uppskattat och väldigt lukrativt för mig och min Thailändska fru som heter Gabriel.
Citera
2022-12-05, 14:25
  #2
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitch-Moon
...och jag utvecklar tortyrmetoder åt underrättelsetjänster och militära elitförband via mitt Malta-baserade konsultbolag.

Jag tar även fram effektiva grepp och slag mot punkter på människokroppen som förbisetts i tidigare forskning, vilka jag föreläser om hos väktarbolag och polismyndigheter världen över, det är synnerligen uppskattat och väldigt lukrativt för mig och min Thailändska fru som heter Gabriel.
Har din fru Gabriel sett en skogshare i vinterpäls någon gång? Hur var hennes reaktion i så fall?

Edit: förlåt att jag könade din fru.
Citera
2022-12-05, 14:26
  #3
Avstängd
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Har din fru Gabriel sett en skogshare i vinterpäls någon gång? Hur var hennes reaktion i så fall?
Avvaktande.
Citera
2022-12-05, 14:27
  #4
Medlem
orrtupps avatar
En klok reaktion!
Citera
2022-12-05, 14:34
  #5
Avstängd
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
En klok reaktion!
Gabriel har ju hunnit bli lite till åren nu, redan 16, så jag funderar på skilsmässa.
Citera
2022-12-07, 19:51
  #6
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitch-Moon
Gabriel har ju hunnit bli lite till åren nu, redan 16, så jag funderar på skilsmässa.
Det kan jag förstå, kan inte vara trevligt men jag tycker att den sansade reaktionen på haren kunde väga upp lite.
Citera
2022-12-07, 20:00
  #7
Avstängd
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Det kan jag förstå, kan inte vara trevligt men jag tycker att den sansade reaktionen på haren kunde väga upp lite.

Gabriel har bestämt sig för att piffa och puffa lite med silikon och botox, samt snippsa och snappsa hos min gode vän, kirurg Dr. von Stenhierta.
Så jag får tänka lite på saken och invänta resultatet helt enkelt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback