Svara
2022-12-06, 20:51
Medlem
Jag var en snickare som skulle laga en värmepump i ett gammalt övergivet hus. När jag kom fram till huset såg jag en vampyr titta ut genom fönstret på övervåningen, men jag tänkte inte mer på det. Direkt när jag öppnade dörren till hallen hoppade fyra varulvar fram. Jag lyckades fly till köket, men där fanns tio spöken. Jag flydde igen uppför trappen till övervåningen in till sovrummet. Där stod en väldigt snygg tjej som berättade att hon kom från kommunen och var där för att räkna hur många rum huset hade. Jag berättade för henne om alla monster i huset och hon blev väldigt rädd. Då tog jag fram min tjänstepistol i verktygsväskan och sköt ner alla spöken. Tjejen och jag började hångla direkt för att jag hade räddat henne, men hon berättade att hon tyckte att jag var så pass snygg att hon hade velat hångla oavsett om jag hade räddat henne eller inte. Ammunitionen var slut och vi gick tillsammans till vapenaffären för att köpa mera så att vi skulle kunna skjuta ihjäl varulvarna och vampyren.
I kön till kassan i vapenaffären hånglade vi hela tiden. När vi kom fram till kassan tittade expediten avundsjukt på mig och sa att han var väldigt imponerad över vilken snygg tjej jag lyckats få och han undrade om jag hade några tips för hur man gör. Jag ljög och sa att tjejen var min syster så att expediten inte skulle vara så avundsjuk.
Vi gick tillbaka till huset och sköt ner resten av monstren. Sen hade vi sex och blev ihop.
Citera
2022-12-06, 21:04
Medlem
Mr-Kristers avatar
Vilken ammunition använde ni?
Citera
2022-12-06, 21:23
Medlem
angelfuck666s avatar
Hade du kjolen på dej?
Citera
2022-12-07, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Krister
Vilken ammunition använde ni?
Det är utelämnat för fantasin egentligen, men för dig kan jag berätta att det är 357 metal piercing ammo fast revolvern (inte en pistol alltså) var en 38 special.
Citera
2022-12-07, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelfuck666
Hade du kjolen på dej?
Nej jag var man med snickarbyxor.
Citera
2022-12-07, 15:40
Medlem
Mr-Kristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankil35
Det är utelämnat för fantasin egentligen, men för dig kan jag berätta att det är 357 metal piercing ammo fast revolvern (inte en pistol alltså) var en 38 special.

Nu känner jag mig speciell, tack! Men du... 357 metal piercing silverammo va det väl ändå?
Citera
2022-12-07, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Krister
Nu känner jag mig speciell, tack! Men du... 357 metal piercing silverammo va det väl ändå?
Självklart, missade det
Citera
2022-12-16, 18:14
Medlem
Jag tycker din novell är jättebra!
Citera
2023-04-25, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deltasix
Jag tycker din novell är jättebra!
Stort tack!