Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-11, 18:13
  #1
Medlem
Drog i början av vintern till karibien på en sexsemester
Stannade först några dagar i Sosua som är en turiststad som lockar europer och amerikaner med ett vilt nattliv, flera bra stränder, 100 tals horor på bargatan, ett antal hotel (guestfriendly)som inriktar sig på torskar med extra bra säkerhet, finns också airbnb och resorter
BB dag 1:
Efter några dagar i Sosua tog jag en taxi till blackbeards där jag bokat 3 nätter
BB har 22 rum och ligger i ett gated community (inga tiggare eller jobbiga säljare!) utanför puerto plata
Blir välkomnad av den beväpnade dörrvakten som visar mig in till receptionen
3 stycken unga tjejer som spelar biljard försöker genast få mitt intresse, ett antal till sitter i baren bredvid
Efter att ha lämnat min väska på rummet går jag ner till baren för att kolla läget, hänger lite med några trevliga amerikanare, 8stycken tjejer flockas runt oss och vi bjuder dem på öl ,otroligt bra stämning direkt , jag fattar tycke för en vacker och trevlig tjej, snart så går vi till mitt rum
Sätter på lite musik och så går vi in i duschen, hon tvättar mig rejält med tvål, tvättar mitt hår och jag tvålar in hennes kropp, sedan torkar hon mig med en handduk ,jag lägger mig på sängen och får en bra helkroppsmassage ,långt bra blowjob utan kondom, sedan lite ridning och doggy, jag har haft med en vibrator jag använder på henne, sedan chillar vi ett tag i sängen, hon får 3000+500 i dricks
BB har fasta priser 3000 pesos(600SEK) för 1-2timmar ,5000 pesos(1000SEK) för overnight 21-07, och 7000 pesos för long night 18-07
Hänger sedan med amerikanarna ut och äter middag på en strandrestaurang ca 800meter ifrån resorten
På kvällen har de en nattclub på resorten, tjejerna dansar vilt och grindar mot killarna,jag har 2-3tjejer hela tiden står och grindar och klämmer på mig som stel svensk är man chockad!! (på ett bra sätt)
Jag tar med mig en tjej med rödfärgat hår till rummet och får ungefär samma behandling som första gången hon får 3000+500 i dricks, jag ville egentligen ha henne över natten men det är bara vissa som jobbar natt
Citera
2022-12-11, 19:31
  #2
Medlem
BB del 2
Äter frukost på resorten , kollar beachen och chillar , när jag kommer tillbaka till resorten träffar jag på några killarna jag hängt med dagen innan, de har varsin tjej och är på väg till jacussin med dem, de bjuder med mig så jag tar lite desperat en högljud tjej som inte är riktigt i min stil men som får duga, men vid poolen tar hon på sig ett skitfult hårnät, de andras tjejer har satt upp sina vackra hår
Jacussin är stor 8x5meter, hon sitter i mitt knä och drar lite i min kuk medan jag klämmer på hennes bröst, de andra grabbarna gör likadant med sina respektive
Min tjej är ganska jobbig, hon tjatar hela tiden om att vi ska gå till rummet men jag gillar att chilla i poolen, de andras tjejer är betydligt mer lugna och behagliga
Efter ca 1 timme i poolen kliver min tjej upp och klär på sig och vill ha 3000pesos ,jag går irriterad upp till mitt rum och hämtar 3000 pesos till henne och går sedan tillbaks till jacussin ensam (de har ett pris på 1000 pesos för 20min jacussi sällskap)
Som man säger: man betalar inte för sex , man betalar för att de ska gå...
Efter poolen är jag kåt och tar med en ung kurvig
,snygg latina till rummet, det blir dusch och massage och sex (3500pesos)
Därefter lite biljard och middag på resorten
Dag 3 lördag
Frukost på resorten, sedan en taxi till puerto plata för lite sightseeing ,är tillbaka på BB vid 15 varannan lördag har de en bikinicontest på resorten klockan 16, trodde inte det skulle vara något seriöst men detta togs på stort allvar utav tjejerna
16 tjejer deltar, hög musik spelas, de har snygga bikinis och går först runt poolen, blir fotograferade
Och går sedan fram till de 3 dommarna som är utvalda gäster som sitter runt ett bord, de grindar och shakar och twerkar som galningar mot dommarna en helt otrolig show som pågår i strax över 1 timme
Jag satte mig innan showen på en stol vid poolen och fick av 2 tjejer frågan om jag ville ha en 3kant med dem, självklart ville jag det men efter showen sa jag, jag bjöd dem på några drinkar och de satt i mitt knä under hela showen, kände mig som en kung, efter showen gick vi till rummet där jag efter duschen fick en otroligt bra 4hands massage av dem först, blow utan kondom sedan sex med kondom , de gånger jag tidigare har haft 3kanter på fkk.er i Tyskland har det ofta varit ganska mediokra upplevelser men detta var riktigt bra, de samarbetade bra 3500+3500pesos(1400sek)
Äter därefter middag på resorten och chillar sedan i poolen, stöter ihop med Megelina jag var med på rummet dagen innan och hon frågar om jag vill ha henne över natten, jag tycker det låter som en bra idé och jag bokar in henne vi bestämmer att vi ska ses om ca 2 timmar
Vi går tillrummet vid 22 och tar en dusch och har bra sex, bra så långt men nu inför natten tar hon på sig ett skitfult hårnät och frågar om hon får låna en t-shirt av mig, det får hon , i sängen vill hon titta på tv, startreck på spanska... jippo not ,hon är inte heller intresserad utan håller på med sin mobil till 2 på natten, så vi ligger där som ett gift par(hon kan ingen engelska och min spanska är bara några fraser)jag somnar vid 2 och vaknar vid 7 det blir lite sex och kel i en timme, jag frågar om hon vill ha frukost det vill hon, så vi äter frukost på resorten tillsammans hon får 5000+2000 i dricks
(Jag tycker verkligen inte att övernattningen var bra, kunde lika gärna sovigt ensam)
Söndag:chillar ,går till beachen äter lunch och checkar ut vid 13 jag har haft en tab nota under tiden där för frukostar middagar och öl och drinkar till mig och tjejerna
Får betala ca 200 us dollar för 4dagar 3nätter för det, känns rimligt, jag betalade 230us dollar för rummet , 3nätter på resorten

En mycket bra och prisvärd upplevelse/semester
Avslappnad ,rolig atmosfär, alla där har samma intressen...tjejer
Det blir snart ett återbesök
Citera
2022-12-14, 08:58
  #3
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strandgatan99
Drog i början av vintern till karibien på en sexsemester (...)

Tack för en bra och inspirerande review!
Låter fantastiskt att spendera några dagar i solen på ett sånt ställe 😎

Kan du säga något om vilken typ av tjejer som fanns på resorten? Var det varierat utbud? Mest lokala förmågor eller tjejer från resten av karibien, syd- och mellanamerika?

Går det att hänga på resorten en dag utan att "leka" eller blir det sura miner då? Tänkte om man har en längre vistelse och behöver återhämtning
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback