Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-28, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Dom har nu uppdaterat sin YouTube-sida och den inkluderar nu följande text:

Hehe ja till och med den där youtubern Bumbi framstår ju som ett geni jämfört med dessa människor.

Vad menas med idepaketer? Ett paket fullt med idéer? Inspirationsmaterial?
Citera
2022-12-28, 22:23
Medlem
flugornass avatar
Nu börjar det likna typ Fångarna På Fortet ett tv program som gick på TV4.

Citat:
"Vi är TRS, ett konstprojekt som visar vägen till helikopterplattan där nyckeln emottas för att öppna en dörr där det ligger många stenar. Bakom dörren ska det befinna sig en lapp med ett tal och ett matematiskt tecken som vi behöver för att genomföra vårat konstprojekt"

Hörde någon vad Tyskens pappa heter, det nämndes inledningsvis i början på klippet?

Tror också dom hakat på temat konstprojekt efter alla kommentarer.

Men vilka är Lisa och barnet, allt kan ju inte vara hitte på från början Lisa och kronofogdar samt poliser och socialen är ju sant så dom kan knappast haft betalda roller i projektet eller?
Det här är nog den längsta trippen jag vart med om utan att jag tagit något själv.
Citera
2022-12-28, 22:29
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Peter säger att Rebecca är som Rosenrot i Bröderna Grimm-sagan Schneeweißchen und Rosenrot (Sagovideo) = Snövit och Rosenröd.

Men som en händelse finns även en Rammstein-låt med samma namn Rammstein - Rosenrot (Official Music Video)
+ en växt/naturläkemedel.
Är Дружба (vänskap)-tröjan ironisk eller på allvar? Är det Putin som ska hämta i en helikopter? Det är en bild som känns obehaglig
Nu tror jag inte det är så galet här utan att de med oss skämta aprilo i slutet av december.

han har vädrat samma åsikter om putin tidigare, inte minst på twitter
Citera
2022-12-28, 22:34
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
han har vädrat samma åsikter om putin tidigare, inte minst på twitter
Kan du ta en print screen till det för oss som inte har Twitter.
Citera
2022-12-28, 22:41
Medlem
Jaha, där kom det - "Skicka gärna pengar". Jag har kliat mig i huvudet och funderat över vad dessa tokstollar egentligen vill men syftet är alltså att tigga pengar. Att det finns skulder med i bilden är bevisat. Vad som också är bevisat är att ingen av dessa människor har några ambitioner att skaffa ett arbete. Det finns med andra ord inte ett sätt för dem att skaffa pengar för att varken sätta mat på bordet eller betala av skulderna.

Dessa människor är troligtvis inte dummare än att de förstår och känner av det intresse och uppståndelse som deras innehåll medför - "Flummar vi extra mycket så kommer ännu fler människor att vilja titta". Strategin är högst medveten och tjänar enbart ett syfte; försöka skoja till sig swishpengar och eventuellt en slant via reklamintäkter. Allt för att slippa behöva jobba men ändå kunna fortsätta med hampa och Erdinger Weissbier. I bästa fall även klara av en eventuell avbetalningsplan med kronofogden. Skicka inte en spänn till dessa tokstollar, det är min uppmaning.
Citera
2022-12-28, 22:41
Medlem
Jag vet exakt vad dem håller på med och det är upplysning dem vet saker ni har inte den blekaste aning om. De vet saker om Sverige och säkerhetstjänsterna och mycket mera. Det är förmodligen för komplicerat för er att förstå bara sådär, men jag kan ge ett litet tips till er här då ni tror att ni vet något. Ni km få se snart men ja kan säga såhär att på en video berättar tysken om att han följer en som heter Carl Norberg. Carl Norberg är redan nu en viktig del av den nya free peoples movement som håller på att växa fram här i Sverige.
Jag har själv följt honom bland annat och
Jag tycker att ni ska ta en titt på vad han har att säga så km ni att kanske fatta men förmodligen inte då ni har blivit så hjärntvättade av media och staten i decennier.
Citera
2022-12-28, 22:54
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Kan du ta en print screen till det för oss som inte har Twitter.

nä, tyvärr inte. minns inte hans twitterkonto, men det finns nämnt långt bak i tråden. man behöver inte twitter för att läsa twitter
Citera
2022-12-28, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Jag vet exakt vad dem håller på med och det är upplysning dem vet saker ni har inte den blekaste aning om. De vet saker om Sverige och säkerhetstjänsterna och mycket mera. Det är förmodligen för komplicerat för er att förstå bara sådär, men jag kan ge ett litet tips till er här då ni tror att ni vet något. Ni km få se snart men ja kan säga såhär att på en video berättar tysken om att han följer en som heter Carl Norberg. Carl Norberg är redan nu en viktig del av den nya free peoples movement som håller på att växa fram här i Sverige.
Jag har själv följt honom bland annat och
Jag tycker att ni ska ta en titt på vad han har att säga så km ni att kanske fatta men förmodligen inte då ni har blivit så hjärntvättade av media och staten i decennier.

Du verkar ”enlighted”, kan inte du förklara vad det är för info om säkerhetstjänsten och annat som de hjärntvättade inte förstår?
Citera
2022-12-28, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Jaha, där kom det - "Skicka gärna pengar". Jag har kliat mig i huvudet och funderat över vad dessa tokstollar egentligen vill men syftet är alltså att tigga pengar. Att det finns skulder med i bilden är bevisat. Vad som också är bevisat är att ingen av dessa människor har några ambitioner att skaffa ett arbete. Det finns med andra ord inte ett sätt för dem att skaffa pengar för att varken sätta mat på bordet eller betala av skulderna.

Dessa människor är troligtvis inte dummare än att de förstår och känner av det intresse och uppståndelse som deras innehåll medför - "Flummar vi extra mycket så kommer ännu fler människor att vilja titta". Strategin är högst medveten och tjänar enbart ett syfte; försöka skoja till sig swishpengar och eventuellt en slant via reklamintäkter. Allt för att slippa behöva jobba men ändå kunna fortsätta med hampa och Erdinger Weissbier. I bästa fall även klara av en eventuell avbetalningsplan med kronofogden. Skicka inte en spänn till dessa tokstollar, det är min uppmaning.

Det är ju jättesmart investering, står att man får dubbelt tillbaka ju!
Senast redigerad av hajaninja 2022-12-28 kl. 23:35.
Citera
2022-12-28, 23:52
Medlem
Paladins avatar
Går inte att säga annat än att det är intressanta typer detta!

Tycker dock det "sprakar" lite väl mycket mellan B och R sedan L försvunnit. Båda ser lyckligt finurliga ut. Nyknullade skulle nog vissa mindre belevade personer till och med kalla det.

Undra om de funnit varandra i all misär. Som en modern Romeo och Julia saga!.....well typ.
Citera
2022-12-29, 00:03
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Tycker dock det "sprakar" lite väl mycket mellan B och R sedan L försvunnit. Båda ser lyckligt finurliga ut. Nyknullade skulle nog vissa mindre belevade personer till och med kalla det.

Undra om de funnit varandra i all misär. Som en modern Romeo och Julia saga!.....well typ.
.

Har tröttnat på cirkusen. Om de trivs i sandlådan, väl bekomme.
Citera
2022-12-29, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Tror de har varit ett par från början. De fyra personerna är ju Lisa med sin son och Lisas far med sin unga kärlek. De är de relationer som de har med varandra. Många har inte riktigt velat komma underfund med. Men så har jag tolkat dessa filurer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in