Citat:
Ursprungligen postat av
Violinisten
Man måste tydligen dubbelkolla dagsgamla uppgifter. Bortse från min tidigare frågeställning om L har vetskap om att J är skriven hos A. L är nu också folkbokförd hos sin mamma. Har hon brutit med B och R, och flyttat hem till A? Pojken är då placerad i ett hemligt jourhem. Det här är ett så udda alternativ att det inte ens slog mig in. Har L tillgång till Js post efter att socialtjänsten har omskrivit J från hans morfars adress till mormors?
Kan L ha skrivit sig hos A nu UTAN As och socialtjänstens kännedom? På sitt rättshaveristiska maner, att ingen ska bestämma över henne, och hon och J ska stå på samma adress, tro att det hjälper henne i lvu-målet? Det är så udda att båda parters juridiska ombuds brev går till samma adress i akuta omhändertagandemål när socialtjänsten på alla sätt skiljer barnet från föräldern. Om L får tillgång till Js ombuds skrivelser innan de sekretessprövas är lite av rättssäkerheten för J satt ur spel, eller?
Det var inte alls min mening att outa Ls nya folkbokföring, med allt det innebär. B manipulerade uppenbarligen även mig att tro att L på alla vis, genom kontakt, fortfarande stod på doghouse sida. Desto viktigare att offentliga uppgifter kontrolleras av utomstående.
Hur som är L och J ute ur doghouse-bilden.
Soc har troligtvis koll på adresser som gäller här, samt vad hon i egenskap av haveristmamma försöker göra. Dom går inte på folkbokföring för små barn som LVUats, dom går på sina egna interna system där.
Att skriva sig på en adress, är som bekant görbart för vem som helst. Även för den man har vårdnad över, och detta är nog inte första gången man ser sådant tilltag.
Oroa dig inte att outa Lisas nyligen ändrade adress. Det står öppet på Ratsit mfl.
Jag tror ju för min del att hon sitter häktad (narkotikabrott), om det nu som du säger stämmer, att hon
ej blivit LPTad.
Nu är inte jag såpass intresserad då detta ej är ett ärende jag varken vill hjälpa någon i, eller känner att man kan komma tillrätta med något genom att börja ta ut handlingar.
Men ett dagboksblad baserat på hennes namn från Norrtälje Tingsrätt, skulle kunna förtälja vart fan hon tagit vägen.
Dom andra i doghouse uppger i video att barnet placerats på en för henne okänd plats, samtidigt som hon själv uppenbart ej är med i bild nu på flera videos, samt att dom några gånger nu talat med henne i telefon, faktiskt ungefär lite som att det är en grej - att dom talat med henne i telefon.
Mellan raderna läser jag att det är svårt att få kontakt med Lisa just nu, och det leder mig till att tro att hon häktats undan.
Jag ser ingen anledning att tvivla på vad som uppger i videos, särskilt nu inte att läst dina inlägg.