Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-04, 20:41
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AccuratePeer
Lågoddsaren att mamma var en missbrukare av cannabis visade sig således vara sann så till den grad att man alltså funnit höga doser thc i blodet på ungen. Fy fan alltså!
Precis som du är inne på så reagerade även jag lite på att ungen inte alls gjorde något väsen av sig i samband med kronofogden och polisens besök och nu vet man kanske lite varför.

Du brukar komma med ganska så tunga inspel i tråden. Har du begärt in alla dessa uppgifter från förvaltningsrätten?
Tycker mig ha sett att fler eftersöker dokumentation på dessa THC-siffror.

Hur farligt är det med överfört THC via bröstmjölk? Jag tänker mig att åtskilliga människor måste ju ha fötts upp på sådan bröstmjölk - tänk bara på hippietiden!
Citera
2023-01-04, 20:43
Medlem
flugornass avatar
Är det någon som har koll på hur planen/agendan är för Tom Lundmarks samling av anhängare på Biltemas parkering på lördag för att "stötta" Doghuse2022, finns det något uttalat välkomnande från Rebecca och Tysken?

Tanken slår mig att dom kallas för gruppering det måste ju vara fel, dom är ett par inte en grupp.
Med par syftar jag inte på att dom har ett förhållande sexuellt eller inte.

Därmed är dom ju ingen sekt heller utan två rättshaverister med en mycket märklig agenda.

Ett konstprojekt är dom inte heller för det krävs fler personer i projekt för att genomföra det, en projektledare som delegerar och ett slutdatum inget av dessa kriterium är uppfyllda!
Hm helikopter,nycklar, matematiskt tecken "EURO sedlar tänker dom göra ett rån?
Hmm mm TRS ?
Jag tror inte att det finns någon sexuellt mellan Tysken och Rebecca, då skulle dom ha rört vid varandra i något av YT klippen.
Det som stör mig lite är att det är svårt att förstå varför inte Lisa med barn nämns längre.
Citera
2023-01-04, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Är det någon som har koll på hur planen/agendan är för Tom Lundmarks samling av anhängare på Biltemas parkering på lördag för att "stötta" Doghuse2022, finns det något uttalat välkomnande från Rebecca och Tysken?

Tanken slår mig att dom kallas för gruppering det måste ju vara fel, dom är ett par inte en grupp.
Med par syftar jag inte på att dom har ett förhållande sexuellt eller inte.

Därmed är dom ju ingen sekt heller utan två rättshaverister med en mycket märklig agenda.

Ett konstprojekt är dom inte heller för det krävs fler personer i projekt för att genomföra det, en projektledare som delegerar och ett slutdatum inget av dessa kriterium är uppfyllda!
Hm helikopter,nycklar, matematiskt tecken "EURO sedlar tänker dom göra ett rån?
Hmm mm TRS ?
Jag tror inte att det finns någon sexuellt mellan Tysken och Rebecca, då skulle dom ha rört vid varandra i något av YT klippen.
Det som stör mig lite är att det är svårt att förstå varför inte Lisa med barn nämns längre.
De kanske fått råd att inte tala om det för att inte skada Lisas intrese i caset?

@Doghouse22,
Om ni läser här, låt inte de där tokarna komma och härja! Det kommer inte hjälpa er - tvärtom. Folk som redan har konflikter med alla kommer inte kunna hjälpa er eller Lisa men de kan ha stor förmåga att ställa till och skapa mer problem.
Senast redigerad av TigerKid2 2023-01-04 kl. 20:53.
Citera
2023-01-04, 20:56
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
De kanske fått råd att inte tala om det för att inte skada Lisas intrese i caset?

@Doghouse22,
Om ni läser här, låt inte de där tokarna komma och härja! Det kommer inte hjälpa er - tvärtom. Folk som redan har konflikter med alla kommer inte kunna hjälpa er eller Lisa men de kan ha stor förmåga att ställa till och skapa mer problem.
Vad får dig att tro att dom skulle lyssna på råd från andra?
Men du har rätt i att Tom med anhang kan bara göra situationen värre än vad den är.
Nu undrar ny tillkomna läsare vem fan är Tom ?
Se länken här#
(FB) Skvaller om United Family Fia (Sofia Palm)
Citera
2023-01-04, 21:03
Medlem
Citat:
Vad får dig att tro att dom skulle lyssna på råd från andra?
Men du har rätt i att Tom med anhang kan bara göra situationen värre än vad den är.
Nu undrar ny tillkomna läsare vem fan är Tom ?
Se länken här#
(FB) Skvaller om United Family Fia (Sofia Palm)
Inte direkt men det verkar som att de läser här och i viss mån tar till sig en del saker. Sen, om de tycker Tom, Marianne och gänget verkar stabila människor vars omdöme de litar blint på, då kommer de inte lyssna, förstås.

Men det kan också vara så att de själva har en lite dålig magkänsla, lite red flags, men tänker att "det är ju schysst av dem att hjälpa till". De kanske ine vill stöta sig med folk som ändå hejar på och är på deras sida. Men om man tvekar och får höra att flera andra varnar och ger argument, så kanske man tar sin magkänsla på allvar.

Kostar inget att försöka i a f.
Senast redigerad av TigerKid2 2023-01-04 kl. 21:07.
Citera
2023-01-04, 21:11
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Inte direkt men det verkar som att de läser här och i viss mån tar till sig en del saker. Sen, om de tycker Tom, Marianne och gänget verkar stabila människor vars omdöme de litar blint på, då kommer de inte lyssna, förstås.

Men det kan också vara så att de själva har en lite dålig magkänsla, lite red flags, men tänker att "det är ju schysst av dem att hjälpa till". De kanske ine vill stöta sig med folk som ändå hejar på och är på deras sida. Men om man tvekar och får höra att flera andra varnar och ger argument, så kanske man tar sin magkänsla på allvar.

Kostar inget att försöka i a f.
Jag tvilar på att dom läser här det skulle ha speglat sig på deras YT.
Personligen tror jag inte det händer ett skit på lördag, Tom är för upptagen med sin egen röra. Samt att Doghouse2022 inte lyckas hålla intresset uppe för att få följare som gör att dom får in pengar via swish.
Har dom slutat redovisa/presentera folk som swishat dom som stöd?
Citera
2023-01-04, 21:19
Medlem
Citat:
Har dom slutat redovisa/presentera folk som swishat dom som stöd?
Tysken köper bara öl och cigaretter för swish-pengarna.
Citera
2023-01-04, 21:26
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiivaa
Tysken köper bara öl och cigaretter för swish-pengarna.
Ja och han åker i sin Mercedes och handlar öl i närbutiken?
https://biluppgifter.se/fordon/LCF718#agare
Citera
2023-01-04, 23:19
Medlem
Kaellartrollets avatar
Citat:
Ja och han åker i sin Mercedes och handlar öl i närbutiken?
https://biluppgifter.se/fordon/LCF718#agare

Årsmodell kontra mätarställning skvallrar om att det är en taxi?
Citera
2023-01-05, 01:06
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaellartrollet
Årsmodell kontra mätarställning skvallrar om att det är en taxi?
och att den sålts vidare mellan olika företag. 7 - 8 år gammal Mercedes 220E var det väl - kostar?
Citera
2023-01-05, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
och att den sålts vidare mellan olika företag. 7 - 8 år gammal Mercedes 220E var det väl - kostar?

Jag tror ni har rätt.

2015-11-06: besiktigad, påställd och får användas i Sverige.
2015-11-10: Registreringsbesiktning.

Regbesiktning görs bara om man ändrar något - t.ex. genom installation av taxameter.
Citera
2023-01-05, 10:50
Medlem
rotesaus avatar
Jag vet inte med er andra, men jag fortsätter högläsa varenda inlägg i denna tråd med tysk accent.
Det gör faktiskt det hela en smula mer begripligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in