Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Inledningen av del 2 avs 2 måste vara det mest klarsynta vår Peter sagt. R startar en ny video efter att den förra klippt med att dom blivit hackade igen, varpå Peter Den Store svarar: "Alltså jag skulle säga teknikproblem egentligen. Det finns ju... Alltså SÄPO och andra gör... vi... nej, alltså det gååår inte. Skitsamma!"
Det är sådana här uttal som gör att man förundras. Även om det låter som rena rappakaljan, så förstår man exakt vad han menar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Seghelg
Jag gick på samma gymnasium som Emil.
Och jag minns honom precis som i videon, en blyg kille som bara står och flinar i ett hörn. Men det betyder inte att inte precis avnjutit en fuling i deras videos.
Har aldrig pratat med honom.
Vi gick då fordon så han bör ha hyfsad koll på hur en bensindriven generator fungerar. Om jag inte minns helt fel så valde han inriktning lastbilschaufför sen.
Men kan verkligen inte förstå vad han gör där? Tror inte hans mål är att synas, med tanke på att han är blyg och inte ens vill prata i videon. Därför bör han inte vara ett troll. Men känns otroligt märkligt att han skulle tro på detta och lägga pengar på dessa tokar.
Och angående busskraschen så har jag hört på omvägar från personal på räddningstjänsten att det är ett misstänkt självmord från personbilen. Den enda som dog i kraschen var föraren av personbilen. Tragiskt. Och ännu mer tragiskt att doghouse får det att handla om dom..
Jag har tagit mig friheten och fetat ihop begripliga meningar av din text, i syfte att applicera det i sammanhanget här.
Det är just detta som gör att han passar PERFEKT in som rekvisita i allt detta!
Samt du svarar lite grann själv dina egna frågor, om du läser det fetade som en mening.
Man skall förundras och inte riktigt veta hur allt detta går till, och vilka vägar i livet Blyg-Emil vandrat på för att till slut hamna bakom Tysken i Doghouse-videos.
Man kan ju bara fantisera om vilka hinder Blyg-Emil varit tvungen att ta sig över för att ens våga söka kontakt med Doghouse och lägga pengar, ställa upp i videos etc.
(Doften av Rebecca....)