Citat:
Ursprungligen postat av
526
Nej det går inte ut över skattebetalare för att soc kommer dit. De har inte bett soc komma dit.
Lägger du dig i vad dina andra grannar har i personliga skulder?
Anser du på fullt allvar att du anser att andra människor har med folks privatekonomi att göra?
Såna som du är farliga för samhället. Ni har angiveri ert DNA och bör rensas bort.
Vill ni att andra ska få lägga sig i andras liv så kan det bli som ni önskar.
Det kan du hoppa upp och sätta dig på att det gör. Det är skattepengar som avlönar myndigheter, och den här konstellationen har med minst tre olika myndigheter att göra = 3x pengarna!
Detta kan reageras på eftersom omnämnda även stolt visar upp sitt leverne som JAG bekostar.
Du ska därmed ge blanka fan i vad jag mfl anser om vad våra pengar används till.
Om alla tänkte som dig, skulle var och varannan gå runt med skyhöga skulder utan reaktion.
Du verkar vara typiskt svensk, och tycker att det räcker att knyta näven i fickan?
Även typiskt svenskt att försöka samla godhetspoäng på nätet, likt du försöker.
Det fetade.
Ja, jag anser att jag anser i högsta grad har att göra med när folk som ej betalar för sig och till råga på allt, knarkar trots att det till synes absolut ej behövs mer knark.
Citat:
Ursprungligen postat av
526
Oroa dig inte. Vi har startat och driver en kritik-tråd även mot den familjen sedan långt bakåt.
Seså, ta nu en promenad med nävarna i fickorna.