Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-08, 19:38
Medlem
Cybergubben426s avatar
Besvikelsen är ju total!

Här går man och sliter som ett svin ett helt eftermiddag-kvällspass på jobbet. Håller humöret uppe med tanken på allt kvalitätz-content doghouse kommer att ha levererat när jag kliver på bussen hem. Men icke!

Var det inte någon i tråden som skulle vara på plats!? Eller var det bara trollerier. Jävligt ocharmig stil isf. Bedrövligt.
Citera
2023-02-08, 19:42
Medlem
MosterAugustas avatar
Vi gör en video ikväll. :-) Alla lever.

Från pp:s kommentarsfält.
Citera
2023-02-08, 19:43
Medlem
200sxs avatar
Mörten har ju kommenterat på Doghouse-kontots senaste film för en timme sedan… 🤔
Citera
2023-02-08, 19:47
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200sx
Mörten har ju kommenterat på Doghouse-kontots senaste film för en timme sedan… 🤔

I Doghouse:
Citat:
Peter Plötze
Peter Plötze
för 1 timme sedan
Intressant hur SÄPO censurerar i våran site. Ni är terrorister SÄPO. Enligt ny svensk lagstiftning.

Och i sin egen kanal:
Citat:
Peter Plötze
för 1 timme sedan
Vi gör en Video ikväll. :-) Alla lever !
Citera
2023-02-08, 19:49
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybergubben426
Besvikelsen är ju total!

Här går man och sliter som ett svin ett helt eftermiddag-kvällspass på jobbet. Håller humöret uppe med tanken på allt kvalitätz-content doghouse kommer att ha levererat när jag kliver på bussen hem. Men icke!

Var det inte någon i tråden som skulle vara på plats!? Eller var det bara trollerier. Jävligt ocharmig stil isf. Bedrövligt.

Jag är nog skyldig till det uttalet och det var dessvärre bara trolleri
Citera
2023-02-08, 20:17
Medlem
Messerschmitts avatar
Lite trist att ingen som bor i eller nära Herräng har hittat hit. Det vore intressant att få veta hur Doghousekollektivet uppfattas i byn.
Citera
2023-02-08, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Lite trist att ingen som bor i eller nära Herräng har hittat hit. Det vore intressant att få veta hur Doghousekollektivet uppfattas i byn.
Tycker er också det skulle vara intressant att få vera hur Doghousegänget uppfattas i Herräng. Om det nu är några som vet vilja de är och har lagt märke till dem. I Herrängs facebooks grupp har de inte nämts. Det har jag kollat upp. De har ju inte bott där så länge, så de kanske inte ens känner till den.
Citera
2023-02-08, 21:30
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ma1964
Tycker er också det skulle vara intressant att få vera hur Doghousegänget uppfattas i Herräng. Om det nu är några som vet vilja de är och har lagt märke till dem. I Herrängs facebooks grupp har de inte nämts. Det har jag kollat upp. De har ju inte bott där så länge, så de kanske inte ens känner till den.

Efter husvärderingen innan jul när det rullade in åtskilliga polisbilar så är de nog rätt omtalade på bygden!
Citera
2023-02-08, 21:30
Medlem
Korv-Bajss avatar
Jag ser redan fram emot säsong 2.
Citera
2023-02-08, 21:38
Medlem
Pottesnarkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ma1964

Var väl någon här som skrev att P blev avstängd från Herrängs fb-grupp efter några konstiga inlägg.

Själv bor jag några km därifrån men har ingen kontakt med någon från Herräng och ingen av dom jag känner vet något om dom.
Jag visste ingenting om dom innan jag hittade den här tråden.
Citera
2023-02-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Efter husvärderingen innan jul när det rullade in åtskilliga polisbilar så är de nog rätt omtalade på bygden!
Inte så säkert. Huset ligger ju lite dolt. Sen har det ju genom årens lopp varit en del skumrasksaker i dessa trakter. Tänker bl.a på falskmyntaren som bodde där och även några till., även om det var ett antal år sedan. Sen ju de flesta hus där också sommarhus och de kanske inte varit någon ute. Jag tror det är få som bor permanent på Hensviksvägen.
Citera
2023-02-08, 21:40
Medlem
Nu är videon uppe : https://youtu.be/cgNSIbJvEGk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här