Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-10, 10:59
Medlem
EA-hittar-mig-intes avatar
Någon mer som vill se en MMA match mellan Mört-tysken och Ove? Dana White make it happen!
Citera
2023-02-10, 12:51
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Det här kan ju inte vara hans smartaste drag.

Något jag funderat på ett tag, Lisa har uppenbarligen inte hört av sig på något sätt. Varför inte..? Även om hon tagit sitt förnuft till fånga och insett att hon måste visa att hon gör allt för att prioritera sin mammaroll, så kan jag tycka att man hör av sig till pappsen iaf för att meddela att alltför okej osv.
Har hon vänt dem ryggen helt och hållet?
Det är väl vad Peter själv säger och vi har ju inte fakta.
Citera
2023-02-10, 12:54
Medlem
Vad är en "doghousegruppering"?
Citera
2023-02-10, 12:58
Medlem
Creaturs avatar
Det är ett unikt kollektiv som bara finns i Norrtäljetrakten.
Citera
2023-02-10, 13:23
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Wow wowwa wouwwaaa okeeeeeiij. Så polisen tog alltså Lisas hund! Det är preciiiiis som Auschwitz! Gestapo-fasoner.
"Tiden rinner ut för Lisa och jag trycker på..." wtf?! Vad fan svamlar Peter om denna gång?
Citera
2023-02-10, 13:52
Medlem
LordHamleighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Sen började Emil prata och då fick Rebecca nog när hon hörde vad han egentligen hade att säga. Hon har verkat vara obekväm sen Emil berättade att han tycker att man ska smälla till första bästa tjej man tycker om. Då protesterade Rebecca lite skämtsamt och obekvämt sådär, varpå Emil bara fortsatte mala på. Sen dess har det skurit sig.
Det har jag missat, vilken video är det?
Citera
2023-02-10, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RA_86
Varför håller du på söker upp var hon är skriven öht? Vad har det med materialet de producerar att göra? Låt henne vara ifred och nöj dig med det de har på tuben.

Citat:
Var ju iofs inte till dig jag skrev men.....
Svara på frågan istället för att angripa. Men det kanske är för svårt att hitta ett svar?
Vad har hennes folkbokföring att göra med deras material? och då DERAS material inte vad folk skriver i kommentarer på YT eller här på FB.

Nä just det inte ett förbannat dugg. (Även därför du inte kunde svara)

Den här tråden har inte med det mesta av materialet de producerat att göra, utan ytterst enstaka videos dom har gjort innehåller något material som är intressant för tråden.
Den här tråden är under Aktuella brott och kriminalfall.
Vilket gör R's folkbokföring intressant eftersom att hon med stor sannolikhet begår folkbokföringsbrott enligt lag.
Sen att det har blivit väldigt mycket off topic i tråden pga. deras lustiga påhitt på YT med GEET och filosoferande som är väldigt underhållande betyder det inte att det är vad tråden handlar om.

Du har även själv tidigare intresserat dig av hennes mantalsskrivning samt ägarskap av bil och en del information som inte har med deras YT material att göra.

Citat:
Haha ja kanske det, men den snubben verkar ju fan skummare än tysken

Undrar vad det handlar om, kan ju vara så att hon står skriven där fortfarande även fast lägenhetskontraktet gått över till den andra kvinnan med utländska namnet, och hon inte alls ska bo/vara skriven där. Inte helt ovanligt att sånt sker har jag hört. Rebecca äger tydligen en bil också som tagits i trafik igen efter avställning pga underkänd besiktning, men någon godkänd besiktning har den inte sedan över ett år.

Vad har gjort att tråden enligt dig nu bara borde handla om deras producerade material på YT?
Senast redigerad av systemrq 2023-02-10 kl. 14:06.
Citera
2023-02-10, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Det här kan ju inte vara hans smartaste drag.

Något jag funderat på ett tag, Lisa har uppenbarligen inte hört av sig på något sätt. Varför inte..? Även om hon tagit sitt förnuft till fånga och insett att hon måste visa att hon gör allt för att prioritera sin mammaroll, så kan jag tycka att man hör av sig till pappsen iaf för att meddela att alltför okej osv.
Har hon vänt dem ryggen helt och hållet?

Jag tror att han vet mycket väl vet vart Lisa finns, men han vill ha något att haka upp sig på och kunna kasta skit på polisen och systemet.
Det är väl annars så att dom inte ens får säga vart hon är, då hon är myndig. Hade hon varit omyndighetsförklarad eller att han är hennes förmyndare på nått sätt, så har han kanske rätt att få veta.
Men jag är övertygad om att hon hört av sig till han, vart hon nu befinner sig.
Citera
2023-02-10, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av systemrq

Vad har gjort att tråden enligt dig nu bara borde handla om deras producerade material på YT?

För att jag har insett att det inte tillför något värde öht. Precis som det här svaret jag gör nu, men var tvungen att svara dig då du hade lagt ned så mkt arbete med ditt inlägg genom att leta igenom min posthistorik
Citera
2023-02-10, 15:00
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemrq
Den här tråden har inte med det mesta av materialet de producerat att göra, utan ytterst enstaka videos dom har gjort innehåller något material som är intressant för tråden.
Den här tråden är under Aktuella brott och kriminalfall.
Vilket gör R's folkbokföring intressant eftersom att hon med stor sannolikhet begår folkbokföringsbrott enligt lag.
Sen att det har blivit väldigt mycket off topic i tråden pga. deras lustiga påhitt på YT med GEET och filosoferande som är väldigt underhållande betyder det inte att det är vad tråden handlar om.

Du har även själv tidigare intresserat dig av hennes mantalsskrivning samt ägarskap av bil och en del information som inte har med deras YT material att göra.

Det fetade och hela din grund du står på;
Du som vanlig användare är 0 (Noll) beskaffad att avgöra vad andra skribenter finner viktigt & intressant i diverse videos.

Inte heller några andra skribenter är av avgörande för vad som får och inte får hanteras i denna tråd, utan det är bara moderator som kan styra det.
Hittills genom månader och veckor, har det trots moderatorbevakning, inte berörts en enda sak som utgörs ej höra till ämnet.

Slutsatsen därmed är att allting som skrivits, frågats och ventilerats bakåt, är helt ok inom regelverket på forumet.
Brukligt är då att ditt inlägg, samt flera inlägg före ditt är totalt värdelösa i sin betydelse.

Därmed sagt att du och flera andra nog istället bör knyta näven i fickan, ta en klunk Erdinger, och låta folk skriva, fråga och ventilera vad fan man önskar inom detta ämne.
Citera
2023-02-10, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Det fetade och hela din grund du står på;
Du som vanlig användare är 0 (Noll) beskaffad att avgöra vad andra skribenter finner viktigt & intressant i diverse videos.

Inte heller några andra skribenter är av avgörande för vad som får och inte får hanteras i denna tråd, utan det är bara moderator som kan styra det.
Hittills genom månader och veckor, har det trots moderatorbevakning, inte berörts en enda sak som utgörs ej höra till ämnet.

Slutsatsen därmed är att allting som skrivits, frågats och ventilerats bakåt, är helt ok inom regelverket på forumet.
Brukligt är då att ditt inlägg, samt flera inlägg före ditt är totalt värdelösa i sin betydelse.

Därmed sagt att du och flera andra nog istället bör knyta näven i fickan, ta en klunk Erdinger, och låta folk skriva, fråga och ventilera vad fan man önskar inom detta ämne.

Tar åt mig av kritiken och vill bara meddela att jag precis lade fem flaskor Erdinger Weißbier på kylning till ikväll

Men Doghouse får skärpa till sig nu också och komma med lite vettigt material, tråden behöver nytt att bita i.
Citera
2023-02-10, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahapp22
Jag tror att han vet mycket väl vet vart Lisa finns, men han vill ha något att haka upp sig på och kunna kasta skit på polisen och systemet.
Det är väl annars så att dom inte ens får säga vart hon är, då hon är myndig. Hade hon varit omyndighetsförklarad eller att han är hennes förmyndare på nått sätt, så har han kanske rätt att få veta.
Men jag är övertygad om att hon hört av sig till han, vart hon nu befinner sig.

Det bästa är att polisen extremt troligt inte ens har någon som helst aning om vad Lisa befinner sig. Vad jag fattat det, så står hon under någon slags vård, mycket troligt genom socialen. Antagligen så bor hon på ett utredningshem, om det inte är så att hon visat positivt på droger, för då är det missbruksvård. All sådan vård omfattas av sträng sekretess, och har mycket svårt att se varför socialen skulle se det nödvändigt att informera polisen i Norrtälje om hennes plats.

Allt detta måste ju tysken och R fattat, annars är de ju tröga på riktigt. Skumt är bara förnamnet just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in