Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-27, 11:16
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Har man sett R röka någon gång?

Nej aldrig.

Noterar att någon lättkränkt rapporterat senaste videon Free Einar Lördagsmys https://www.youtube.com/watch?v=KyhSjo4ppf4 så YouTube tagit ned den.

Inte för det gör så mycket all skitmusik dränkte ju talet så gick knappt höra vad de sade.
Citera
2023-02-27, 11:31
Medlem
Hookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogs08
Nej aldrig.

Noterar att någon lättkränkt rapporterat senaste videon Free Einar Lördagsmys https://www.youtube.com/watch?v=KyhSjo4ppf4 så YouTube tagit ned den.

Inte för det gör så mycket all skitmusik dränkte ju talet så gick knappt höra vad de sade.
Den där videon var väl mest pinsam; Hitler var snäll, han hade ju hund och klappade barn på huvudet. Man behöver inte vara lättkränkt för att vilja få bort det, bara måna om de som inte har tillräckligt med verklighetsförankring för att avhålla sig från den sortens mongoretorik.
Citera
2023-02-27, 11:37
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hooke
Den där videon var väl mest pinsam; Hitler var snäll, han hade ju hund och klappade barn på huvudet. Man behöver inte vara lättkränkt för att vilja få bort det, bara måna om de som inte har tillräckligt med verklighetsförankring för att avhålla sig från den sortens mongoretorik.

Jo pinsam är nog rätta ordet för den, kollade inte ens på hela då jag inte orkar med med att lyssna på den där Einarskiten.
Samt "musiken" var så hög så de satt och skrek in i kameran
Blev ingen kvällsvideo med svetsning heller som Peter sade i sin egen video. Har luften gått ur litegrann nu igen kanske?
Citera
2023-02-27, 12:02
Medlem
Hookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogs08
Blev ingen kvällsvideo med svetsning heller som Peter sade i sin egen video. Har luften gått ur litegrann nu igen kanske?
Nja, Mörten kompenserar det med att på sin egen kanal lägga ut två versioner av "vägen till arsenalsgatan 8c del 13".
Citera
2023-02-27, 12:40
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Nja, Mörten kompenserar det med att på sin egen kanal lägga ut två versioner av "vägen till arsenalsgatan 8c del 13".

Det hade jag missat, kan nog ses som en godtagbar kompensation

Ser också att Doghouse tänker på sina nya följare då de skapat spellistor med sina olika projekt för några dagar sedan https://www.youtube.com/@user-mr3et7cm6q/playlists för det också.

*Edit hehe nu har han, Peter alltså läst ditt inlägg för nu är rubriken på den där videon justerad
Gick väldigt snabbt.

*Edit 2
Eller så kom han bara på det själv för nu är en ny video uppe igen https://www.youtube.com/watch?v=JRhgIx68oSg
Utomhus video, inte hunnit se den ännu.
Senast redigerad av skogs08 2023-02-27 kl. 12:54.
Citera
2023-02-27, 13:34
Medlem
Marmoths avatar
Tusan att jag missade Einar-videon.

Just nu går jag igenom hans två senaste alster på hans egen kanal och jag slås av två saker, d v s a) han har en sådan grandios självbild att det måste toucha en massa olika diagnoser och b) hur många tror han kollar och tror han på riktigt att Greta sitter och nagelfar detta?

De har absolut ingen som helst intention att flytta eller göra något aktivt för att ordna det för sig överhuvudtaget men de måste ju ha testat GEETen hårt och insett att plunken inte kommer att skapa någon plasma.
Citera
2023-02-27, 13:44
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth

Just nu går jag igenom hans två senaste alster på hans egen kanal och jag slås av två saker, d v s a) han har en sådan grandios självbild att det måste toucha en massa olika diagnoser och b) hur många tror han kollar och tror han på riktigt att Greta sitter och nagelfar detta?

De har absolut ingen som helst intention att flytta eller göra något aktivt för att ordna det för sig överhuvudtaget men de måste ju ha testat GEETen hårt och insett att plunken inte kommer att skapa någon plasma.

Du missade absolut ingenting, speciellt Emil satt och hyllade Hitler och sen var det nåt snack om Hitlers hund Blondie som Peter tog upp, jag såg som sagt inte ens hela för det var hög "musik" av Einar på och Emil sjöng med mest hela tiden och betedde sig mer WT än någonsin
Citera
2023-02-27, 14:05
Emil var häftig när han spelade musiken för Peter och kommenterade vad den handlade om och kunde tyda de hemliga budskapen.

Peter satt bredvid och släppte ut några ”ahaaa”, ”mmmm” och ”hmmmm”.

Det var ännu häftigare eftersom Emil hade på sig ett linne och kepsen bakochfram. Mörtbert var utomhusklädd.

Det måste varit första gången Emil inte satt och skakade av kylan. Vad tog han för droger för att bedöva kroppen?
Citera
2023-02-27, 15:02
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majspotatis
Härligt att se P så glad och spjuvaktig, men ska vi läsa in någon symbolik i att han lite brutalt släpper fotot på sina ögonstenar rakt ner på golvet? Står BMW över döttrarna? Har något hänt gällande L som får P att släppa henne så på golvet?

Förslag till mod, kan inte tråden flyttas till "Kändisskvaller"? Detta gäng är nu ett nationsspritt fenomen. R har dagligen ca 2000 visningar på sina videos, det är en ansenlig mängd att dra ihop konsekvent varje dag i detta lilla land för att vara ny på "kändisscenen".

Tycka vad man vill gällande vissa aspekter av P men jag tycker han är för jävla rolig, språket, kroppsspråket, minspelet, tankarna... har fått öka datamängden på mitt abonnemang i två omgångar sedan detta drog igång, är jag ensam om det? Det går bara inte sluta följa detta, man vill bara ha mer och mer.

Det är väl ingen idé med en trådflytt, då gänget snart igen kommer utföra aktuella brott eller kriminalfall.
Citera
2023-02-27, 18:04
Medlem
Citat:
Har han tänkt börja jobba där? De som är skrivna på den adressen i Stockholm jobbar på vectura fastigheter eller bolag med nära anknytning till det företaget.
Citera
2023-02-27, 18:08
Citat:
Ursprungligen postat av Ma1964
Har han tänkt börja jobba där? De som är skrivna på den adressen i Stockholm jobbar på vectura fastigheter eller bolag med nära anknytning till det företaget.

Han ska visa upp sin vattendrivna bensinmotor som drivs på Östersjövatten och Erdinger och imponera brallorna av Wallenberg. Då kommer han bli känd och Greta kommer kasta sig över honom och myndigheterna kommer återförena honom med sitt LVUade barnbarn. Tingsrätten kommer då förstå hur viktig han är och att Kronofogden brutit mot lagen när de sålde hans hus så det löser även hans bostadsproblem.

Han ska bara dricka bärs först och lyssna på Einar. Sen ska han svetsa lite. Han ska göra det när som helst nu. Alla som inte tror på det var nazister i Auschwitz, men Adolf Hitler var en bra kille som hade en hund.
Citera
2023-02-27, 19:58
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth

Ja, Greta och Till Lindemann lyssnar vettu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in