Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-05, 19:21
Medlem
Isnatts avatar
Mörtis hade ju en skylt på bröstet vid en av dom första filmerna, en skylt som var lite märklig.
Kom det fram nån förklaring till varför han hade den skylten? Vad meningen var?
Citera
2023-07-05, 19:27
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Mörtis hade ju en skylt på bröstet vid en av dom första filmerna, en skylt som var lite märklig.
Kom det fram nån förklaring till varför han hade den skylten? Vad meningen var?

Kan du länka till någon av de videorna?
Citera
2023-07-05, 19:30
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Narcissismen är stark i honom, helt klart. Eftersom han alltid har rätt så lär samtal med en terapeut inte få honom på andra tankar i första taget.
Jag är ingen expert, men mani är också en åkomma jag tror att han lider av. Han kan inte släppa tanken på att alla är pedofiler, barnhandlare och Geeten ska byggas till varje pris osv, och ingen kan få honom att ändra sig. Det måste tyda på maniskt beteende.

Jag vet inte var man placerar "dåligt konsekvenstänk". Det här med att så fort han har kommit på en tanke så ska han basunera ut den till alla (som att Geeten ska byggas igen, trots tidigare misslyckanden). Kan det bara ha med låg IQ att göra? Eller är det en del av narcissismen?
Nu vet jag inte men han är ju lite till åren kommen och inte helt orimligt att han haft vad det nu är väldigt länge och att det med tiden också har nått en gräns där det är för sent och inget hjälper?

I hans värld finns väl inga misslyckanden vad det verkar? De byggde ju en maskin som gick på vatten (i några sekunder)?
Senast redigerad av Marmoth 2023-07-05 kl. 19:49.
Citera
2023-07-05, 19:30
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Kan du länka till någon av de videorna?
Nej det var ju månader sen jag såg dom, dom var ju posterna i dom första inläggen. Men Mörtis hade som en namnskylt där det stod nån nazi-relaterad titel, typ.
Citera
2023-07-06, 10:24
Medlem
Sonny00s avatar
Nu rensar han friskt bland kommentarerna på Youtube. Han menar att de flesta bryter mot YouTubes regler och mot grundlagen (!). Vad jag har sett så borde det i första hand vara hans egna kommentarer som är olämpliga, det är ju snack om pedofiler i varenda svar från honom!
Citera
2023-07-07, 22:37
Medlem
flugornass avatar
Att han rensar beror nog på alla påhopp han fått om att själv vara pedofil.

Jag tror nog mer på att han är pederast med tanke på Emil, och hans glada tillrop när unga pojkar passerar honom.

Jag är blockerad och han svarar inte ens på de värsta på hopp jag gör på honom, läser inläggen gör han även om jag är blockad offentligt.

I början på hans karriär var det någon som transkriberade hans text, var är du nu?

Överlever vinter och höst? Ja det gör han med hjälp av imbecill Svenskar som föder honom och ger honom tak över huvudet, i form av husvagn. Vem är galningen som upplåter husvagnen åt honom nu, och vart i landet är han nu det blir jag inte klok på.
Edit: en länk om man inte följt honom.
https://www.youtube.com/watch?v=OO4-LT1R-mA
Senast redigerad av flugornas 2023-07-07 kl. 22:40.
Citera
2023-07-08, 08:16
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas

Överlever vinter och höst? Ja det gör han med hjälp av imbecill Svenskar som föder honom och ger honom tak över huvudet, i form av husvagn. Vem är galningen som upplåter husvagnen åt honom nu, och vart i landet är han nu det blir jag inte klok på.
Edit: en länk om man inte följt honom.
https://www.youtube.com/watch?v=OO4-LT1R-mA

Jag tror att han fortfarande befinner sig i Trödje, ett litet samhälle ett par mil norr om Gävle.

Om jag förstod hans svammel i en tidigare video så får han bo där (och kanske få mat?) mot att han röjer på tomten. Jag tvivlar dock på att tysken kommer att utföra det minsta arbete där, han verkar fullständigt arbetsskygg.
Citera
2023-07-08, 12:12
Medlem
Gubbfan kommer sakna sina troll.. Fastän dom retas med honom är det ändå hans enda publik som LYSSNAR på hans svammel, och det är bättre än att vara helt ignorerad. Det är ju något (nyskapat) konto som tillåts kommentera snälla saker, och där är han snabb och flitig att svara med otrevligheter.

Jag tror han är stressad över att ha en viss tidspress att fixa geeten och tomten tills augusti, och därför har låg tolerans mot att folk sköjar med honom.

Håhåjaja, nu håller han på och ofredar personalen på pizzeriorna i byn och vill tvinga dom ta ställning ang "djäävla baarrnhandlaree" osv. Det ska bli intressant att se hur lång tid det tar innan han får smisk med brödspaden.
Citera
2023-07-08, 13:05
Medlem
Jag måste ändå säga att jag gillar tysken. Visst, han är otrevlig och hetsk.. och opålitlig och elitistisk och upprepar sig hela tiden.. Men likt en alligatorsköldpadda är det bara hans personlighet, klart man blir besviken om man har förväntningar om att han ska vara hygglig och ödmjuk.

Jag har inte varit elak mot honom, för jag uppskattar att få hänga med på hans vansinniga färd, därför är jag så jävla irriterad att skrotnisse blockade mig och börjar kräva "kontext" och relevanta kommentarer, som om han inte i flera månader svamlat osammanhängande om diverse peddo-snusk och sk "kvantfysik"
Citera
2023-07-08, 15:55
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Jag måste ändå säga att jag gillar tysken. Visst, han är otrevlig och hetsk.. och opålitlig och elitistisk och upprepar sig hela tiden.. Men likt en alligatorsköldpadda är det bara hans personlighet, klart man blir besviken om man har förväntningar om att han ska vara hygglig och ödmjuk.

Jag har inte varit elak mot honom, för jag uppskattar att få hänga med på hans vansinniga färd, därför är jag så jävla irriterad att skrotnisse blockade mig och börjar kräva "kontext" och relevanta kommentarer, som om han inte i flera månader svamlat osammanhängande om diverse peddo-snusk och sk "kvantfysik"

Äsch! Skapa några nya Googlekonton bara! Det går ju på ett kick! Jag har flera stycken, bl a hade jag ”Kameraden die 6. Flottille”.
Citera
2023-07-09, 19:56
Medlem
Sonny00s avatar
Nu vill han att folk ska swisha pengar till Björke Pizzeria norr om Gävle så han kan få något att äta. Det är är så tragiskt och skrattretande samtidigt!

Jag menar, han kan ju faktiskt underordna sig systemet och anmäla sig hos Arbetsförmedlingen och därefter få försörjningsstöd från Soc. Men han mumsar tydligen hellre på havregryn och mjöl…
Citera
2023-07-09, 20:10
Medlem
Korv-Bajss avatar
Tittade till Mört-Bert lite efter ett uppehåll.
Han verkar befinna sig inomhus. Husvagn?

Skönt att det verkar som om han har fått ordning på sitt liv igen.
Eller rättare sagt, hans liv verkar ha återgått till vad det var för några månader sedan.

"SÄPO" censurerar ljudet.
Han har hittat en ovanligt stor och blå syre-atom.
(Jag trodde syre-atomer var röda, och kväve blå. )
De fyra senaste videorna:
  • Till Säpo
  • Geet del 4
  • Investor AB
  • Gestapo/Säpo
osv

Men jag saknar fortfarande lite telefonsamtal där han läxar upp folk.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2023-07-09 kl. 20:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in