Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-19, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Man tröttnar så fort på idioter som Peter Plötze som tror att det diplomatiska uppdraget inkluderar att beställa pizza åt strandsatta och deras husdjur.

Hoppas han fryser ihjäl i vinter.

Det vore kul om han spelade in samtalet med ambassaden och la ut på Youtube. Hans videos är ju annars inget att se på.
Citera
2023-09-19, 12:31
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hooke
Utöver exporterade Israeliska vccinmyggor får vi veta att maten kommer att vara slut efter frukosten ("vår mat" säger han, vilket jag tolkar som Mörtens och hundens). Han ska under dagen ringa Tyska ambassaden i Stockholm för att informera om matsituationen och höra vad de tänker göra åt saken. Han ska i kommande alster rapportera utfallet.

Underbart med dessa dårar till människor som aldrig bidrar något själva, eller som aldrig utför något produktivt arbete, har så enorma förväntningar att alla andra, inklusive ambassader, skall lösa deras egna personliga problem som de själva satt sig i.

Tysken kommer bli besviken på Tyska ambassaden misstänker jag... när tyskturkiska pizzor inte rulla in till honom på löpande band.
Citera
2023-09-19, 16:45
Medlem
skoputss avatar
Fy f-n vad vidriga kommentarer från några av er! Skulle ni önska allt ont och döden över en människa som brutit benen eller drabbats av en hjärtattack också?

Plötze är psykiskt sjuk, fatta det! Han har gått överstyr rejält. Ett tag kunde han hålla sig på banan pga människor runtomkring som gav sitt stöd, och stundom blev det humoristiska resultat, men nu går det utför med besked. Varför hånar ni en sjuk människa?
Citera
2023-09-19, 17:09
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Skulle ni önska allt ont och döden över en människa som brutit benen eller drabbats av en hjärtattack också?

Nej, vad har det med saken att göra? Peter förtjänar vad han får för att han är en tjuvande, charlatan och seriebedragare.

Gråt mig en flod.
Citera
2023-09-19, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Hahah hur då? Pedofil/säpo-anklagelser som vanligt?

Har han förresten satt något datum som han ska tillbaka till arsenalgatan och plinga på hos Wallenberg?

Jo, det gamla vanliga. det som stör mig, var att jag ägnade mig åt att anmäla hans crazy ride. Han hade då 4-5 inlägg tror jag om människor som skulle vara pedofiler. Samtliga har facebook ansett som OK. Man låter alltså bara hans lagbrott stå kvar. Helt otroligt.
Citera
2023-09-19, 19:05
Medlem
Hookes avatar
Citat:
Fy f-n vad vidriga kommentarer från några av er! Skulle ni önska allt ont och döden över en människa som brutit benen eller drabbats av en hjärtattack också?
Innan du sörjer alltför mycket: ta en titt på hans Facebook-sida; där har han ägnat flera veckor åt att hänga ut personer som han av oklar anledning finner misshagliga. Länkar till sitt offers profilbild och benämner denne för pedofil, barnhandlare, förintelseförnekare, mm mm, helt utan att motivera sina invektiv. Benskör hjärtpatient eller ej så är köld-döden för skonsam för denna människa. Jag hoppas på att hans misskötta hund tröttnar och äter upp honom. Nedifrån och uppåt.
Citera
2023-09-19, 19:29
Medlem
Citat:
Innan du sörjer alltför mycket: ta en titt på hans Facebook-sida; där har han ägnat flera veckor åt att hänga ut personer som han av oklar anledning finner misshagliga. Länkar till sitt offers profilbild och benämner denne för pedofil, barnhandlare, förintelseförnekare, mm mm, helt utan att motivera sina invektiv. Benskör hjärtpatient eller ej så är köld-döden för skonsam för denna människa. Jag hoppas på att hans misskötta hund tröttnar och äter upp honom. Nedifrån och uppåt.

Ärligt talat är jag tveksam till om det är Berts Facebook-sida. När han skriver kommentarer på Youtube så är hans svenska väldigt bristfällig. På Facebook-sidan ser man inget av den bristfälligheten.

Jag vet att jag för något halvår sedan var inne på en Facebook-sida som definitivt var hans egen. Där hade han bara några få vänner, bl a en kvinna med efternamnet ”Peter”. Det är ju även det ena av Berts två efternamn. Jag tycker inte att ”Peter Plötzes” sida har några likheter med den.
Citera
2023-09-19, 19:59
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Jo han demonstrerar ett galopperande vansinne. Utöver exporterade Israeliska vccinmyggor får vi veta att maten kommer att vara slut efter frukosten ("vår mat" säger han, vilket jag tolkar som Mörtens och hundens). Han ska under dagen ringa Tyska ambassaden i Stockholm för att informera om matsituationen och höra vad de tänker göra åt saken. Han ska i kommande alster rapportera utfallet.

Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Underbart med dessa dårar till människor som aldrig bidrar något själva, eller som aldrig utför något produktivt arbete, har så enorma förväntningar att alla andra, inklusive ambassader, skall lösa deras egna personliga problem som de själva satt sig i.

Tysken kommer bli besviken på Tyska ambassaden misstänker jag... när tyskturkiska pizzor inte rulla in till honom på löpande band.

Jag har inte hängt med dom senaste dagarna men ser att han pratar om tyska ambrassaden.
Är det bara för att få mat som han ska ringa ambrassaden?
Eller har det med någon Auschwitz-lögn att göra också, som verkar vara på tapeten.

Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Det vore kul om han spelade in samtalet med ambassaden och la ut på Youtube. Hans videos är ju annars inget att se på.

Instämmer till fullo!
Citera
2023-09-19, 20:19
Medlem
skoputss avatar
Citat:

Han är psykiskt sjuk. Skyll på internet, inte Plötze. All världens psykfall kan nå ut och finna vandra med lätthet; de galnaste grupperingar kan därmed skapas. Detta var omöjligt för bara 30 år sedan. Jag förstår absolut att du förbannar uthängningar, men personen rår inte för det, för det har slagit slint i själen.
Citera
2023-09-19, 20:21
Medlem
Citat:
Han är psykiskt sjuk. Skyll på internet, inte Plötze. All världens psykfall kan nå ut och finna vandra med lätthet; de galnaste grupperingar kan därmed skapas. Detta var omöjligt för bara 30 år sedan. Jag förstår absolut att du förbannar uthängningar, men personen rår inte för det, för det har slagit slint i själen.
han har varit galen sen han föddes .

försvara inre Plötze nu . åk dit och häng med honom om du nu är så jävla kränkt över den sönderknarkade gubben !!!
Citera
2023-09-19, 20:28
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
han har varit galen sen han föddes .

försvara inre Plötze nu . åk dit och häng med honom om du nu är så jävla kränkt över den sönderknarkade gubben !!!

Ni som kastar skit, tänk ett varv till. Jag försvarar inte Plötzes ageranden, däremot hans person.
Citera
2023-09-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ni som kastar skit, tänk ett varv till. Jag försvarar inte Plötzes ageranden, däremot hans person.
har tänkt ett varv till !
jag har samma tankar fortf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in