2024-03-18, 11:34
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Undrar hur mycket han har gått upp i vikt nu. Det måste vara en ofantlig skillnad på att äta 3 rätter om dagen i häktet jämfört med hundmat och stulen honung.

Jo, fängelsevistelser kan nog göra gott för vissa svagsinta individer som inte klarar av att ta hand om sig på egen hand. Mörten går upp i vikt, och Olof går ner i vikt.
Citera
2024-03-18, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Han kanske får med sig någon enstaka svag dåre i sina konspirationer och med GEETen, men resten av fångarna kommer hata honom redan efter några veckor.

Är en stor risk att han får en spetsig gaffel i sig någon dag, eller åker på bank i duschen.

Det beror nog på var han hamnar. Jag tror att det är stor skillnad på klientelet på en klass 2 anstalt och en klass 3 (öppen anstalt). Men visst, drar han igång malandet om Geeten, Wallenberg och Auschwitz så tröttnar nog de flesta.
Citera
2024-03-18, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Jo, fängelsevistelser kan nog göra gott för vissa svagsinta individer som inte klarar av att ta hand om sig på egen hand. Mörten går upp i vikt, och Olof går ner i vikt.

Vem är Olof?
Citera
2024-03-18, 14:14
Medlem
Någon som kan göra en sammanfattning från den dagen Krono tog huset?

Han åkte väl runt med sitt elverk utanför riksdagshuset senast vad jag minns
Citera
2024-03-18, 15:42
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Det beror nog på var han hamnar. Jag tror att det är stor skillnad på klientelet på en klass 2 anstalt och en klass 3 (öppen anstalt). Men visst, drar han igång malandet om Geeten, Wallenberg och Auschwitz så tröttnar nog de flesta.

Han blev ju häktad på grund av flyktfara, så lär bli klass 2 för honom.
Citera
2024-03-18, 15:54
Medlem
Hookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Man undrar ju hur det går för honom i fängelset. Han kan ju omöjligt vara sig själv utan att medfångarna blir jävligt trötta på honom.
Jag tror han fortfarande sitter på häkte, så han har nog ett obefintligt umgänge och skyddad bara av den anledningen. Hans fall har överklagats, så vi väntar på ett utlåtande från en hovrätt. Före det och domen vinner laga kraft, lär det inte bli aktuellt för Bert Peter att bli tvingad att freda sin röv.
Citera
2024-03-18, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmos14
Har inte följt tråden eller deras youtube sen dom vräkte från huset. Vad har hänt under der senaste året? Någon som kan ge mig en sammanfatta?

Citat:
Tysken skulle vandra till Kirkenes i nordligaste Norge. Där skulle han träffa Putin och fixa fred i Ukraina. Han kom dock bara till Gävle. Där bodde han i en husvagn ett tag innan ägaren tröttnade och kastade ut honom.

Så småningom hamnade han i en källare i Märsta där han bodde några veckor innan polisen grep honom för cannabisodlingen i Herräng. Nu har det varit rättegång och han är fortfarande häktad. Domen kommer den 6 februari.

Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Fast häremellan var Mört-Bert, visserligen per tåg, faktiskt och besökte den vältalige Fritjof Persson
https://www.youtube.com/watch?v=sepNIASqcz8
https://swebbtube.se/w/tVmfCz2jNaLAJgPygxp5mD
i Blattnicksele, rätt långt norrut i vårt avlånga land.
https://www.google.com/maps/@65.2161...8192?entry=ttu

Citat:
Ursprungligen postat av Paradozz

Du får nog nöja dig med detta.
Citera
2024-03-18, 16:53
Medlem
Citat:
Vem är Olof?
Denne herre
(FB) Skvaller om Olof Gustafsson och närstående till Escobar Inc
Citera
2024-03-18, 21:37
Medlem
Cybergubben426s avatar
Citat:

Det finns ingen genväg till den perfekta mörten. Håll käften och läs. 😃

Börja runt inlägg 2500, så har du nog det mesta sen.
Senast redigerad av Cybergubben426 2024-03-18 kl. 21:56.
Citera
2024-03-18, 22:22
Citat:

Han luffade runt med sin hund. Många minnesvärda möten. Min favorit var nog när han mot slutet av sin fria resa satt med potatisbonden och förhudsinspektören i Västerbotten och blev så nedtryckt en människa kunde bli.
Citera
2024-03-19, 17:01
Medlem
Kan meddela att jag och ett gäng från skolan kommer att vara närvarande under rättegången i hovrätten på torsdag 21a mars 9:30. Rapporterar tillbaks efter rättegången om hur det har gått.
Citera
2024-03-20, 05:53
Medlem
Cybergubben426s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maffewendin
Kan meddela att jag och ett gäng från skolan kommer att vara närvarande under rättegången i hovrätten på torsdag 21a mars 9:30. Rapporterar tillbaks efter rättegången om hur det har gått.

Wow wow super mega maxi! Viken ynnest!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in