Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-16, 12:25
  #193
Medlem
pompomlitos avatar
Slop3 börjar bli riktigt tråkig, kan vara all alkhol eller ålder som gör honom på det viset.
Citera
2024-03-16, 17:06
  #194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britt-Gunnar
Stämmer det verkligen att han supit 24 av 26 dagar på turnén med bandet? Själv har jag ångest i en hel vecka om jag druckit 2-3 dagar i sträck.

Jag förstår helt ärligt inte vad som är så underhållande med den där karln. Han är extremt dryg och tror han är något men i själva verket är han en jättebebis. Jag blev avstängd från hans kanal efter ett uppenbart skoj. Var in och kikade på hans stream efter ett år ungefär, och helvete vad fet han har blivit.
han är tjock, man ser inte alltid hela kroppen men såg en gång när han släppte ut magen. han dricker öl och käkar på restaurang minst 5 dagar i veckan och räkna själv på hur mycket man behöver träna för att balansera upp det levenet... det är ett dilemma som jag tror många framgångspersoner känner igen
Citat:
Ursprungligen postat av pompomlito
Slop3 börjar bli riktigt tråkig, kan vara all alkhol eller ålder som gör honom på det viset.
instämmer inte, tycker alltid han haft samma underhållningsvärde
Citera
2024-03-27, 16:50
  #195
Medlem
oldeubois avatar
Hoppas banal återkommer med uppdateringar, nu när Slop3 skall till ölets förlovade stad; Köpenhamn.
Citera
2024-03-28, 09:29
  #196
Medlem
Ska han vistas i Köpenhamn i helgen? Haha
Citera
2024-03-28, 18:22
  #197
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmPillarn
Ska han vistas i Köpenhamn i helgen? Haha
Det är CS2 major och han är där. Han var nyss tillsammans med Get Right på esportstudions stream.
Citera
2024-03-29, 14:49
  #198
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmPillarn
Ska han vistas i Köpenhamn i helgen? Haha
Jadå. Han har redan börjat supa och dragit ”that’s what she said”-skämt. Han är i högform!
Citera
2024-04-20, 17:42
  #199
Medlem
Damen101s avatar
Han är i Umeå och ska ut på uteserveringen på stället dom käkar på och skriker till "Dom där horungarna" och deras gäst tycker uttrycket är pinsamt.

Personligen tror jag Slop3 är påväg in mot en pyskos med allt drickande. Hanhar verklingen inget genuint självfortroende och utan ska göra sig till som en central clown genom att sticka ut med uttryck som "horungar" och anna, inte första gången.

Kul att följa han stream, hoppas någon nitar han live.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback