• 2
  • 3
2024-09-21, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ash7vc
Tro mig, jag har verkligen försökt. Det är inte som att jag tänkte att det är ett tillfälle för mig att få honom att köpa grejer åt mig när jag fick reda på hans kink. Jag försökte få honom att sluta och har även kollat upp om det finns professionel hjälp åt honom men han vägrar. Detta är det enda som ger honom sexuell njutning nuförtiden.

Mitt råd.
Mjölka honom på mer och mer pengar. Hänsynslöst och utan att känna skam. Om möjligt kräv att han ska leva på existensminimum och låt resten förgylla din tillvaro.

DET är vad ger han maximal njutning.
Alltså ett Win/Win förhållande. Fast där din framtid blir ljusare och ljusare ...
Citera
2024-09-27, 16:55
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gavlenils
Oj så mycket okunskap.
Findom är en mogen kink och det finns gott om oskrivna regler.

Mitt råd till dig är att om du njuter av att dominera och mjölka av honom mycke pengar så ska du göra det. Pengarna är maktförskjutning, och det är just det som han (cashpiggen) tänder på.
Ett annat råd är att du kollar in X (sök på ord som finsom, cashmaster, pengagris och liknande) för att bli proffsigare och rikare.

/NisseGrisen63
Det är väl som med alla kinks, att det finns inte en enda regel utöver vad man kommit överens om? Eller åker Findom-Inspektionen runt och kollar så att allt går "rätt till" enligt dom oskrivna reglerna?

Ser inte på TV, men kan tänka mig att göra ett undantag när TS bögpolare är med i Lyxfällan.
Citera
2024-10-15, 05:19
Medlem
Christopher.s avatar
Låter som han gillar att bli dominerad, kommer säkert ligga och runka till dig och hur du tar hans pengar. Om du ska ge dig in i detta så ha åtminstone hedern att ge tillbaka pengarna när detta är över.
Citera
2024-11-06, 07:54
Medlem
Åh hade älskat att ha en cash piggy…vart hittar man dom? Så nyfiken på Findom men dessa män sätter inte upp annonser direkt.

Om din vän är fullt medveten och vill göra detta…why not? 🙂
Citera
2024-11-11, 17:36
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ash7vc
Jag har en bögvän som har en findom kink som har uttryckt ett intresse av att ge mig pengar som en "tribute". Det är rätt så stora summor, vi snackar flera tiotusentals kronor, samt att han ska betala av annat jag köper med ett "kontrakt". Jag vet inte om jag vill ta emot hans pengar eftersom jag är helt hetero och tror att det skulle kunna skapa en klyfta i våran vänskap om jag accepterade pengar från honom eftersom det blir något sexuellt (iallafall för honom) emellan oss.

Det hela började med att jag fick reda på att han donerat flera tusen åt män han träffat på grindr och twitter och då försökte jag få honom att sluta eftersom jag tycker det är tråkigt att han ska förlora så mycket pengar men han vill inte och tycker inte det är något fel på sin kink. Av ren nyfikenhet eftersom jag inte förstår mig på den här kinken så testade jag en gång att se om han skulle ge mig pengar om jag var dominant, och det gjorde han gladeligen. Han känner sig ha "tur" att en hetero man tar hans pengar och säger att alla bögar skulle skatta sig lyckliga ifall en hetero man tog deras pengar och att han vill att jag ska tömma hans konto.

Som sagt vet jag inte om jag vill ta emot så stora summor eller några pengar alls från honom, dels för våran vänskaps skull men också av ren moral, men jag är också väldigt snål av mig och det känns skönt att köpa grejer som jag inte betalar för, och jag vet att min vän får njutning av att göra detta. Men ändå vet jag inte om det är en bra idé. Är det någon annan som vart i en liknande sits eller har några idéer?

Vilken typiskt svensk frågeställning. Här i USA hade ingen tackat nej till pengar som någon myndig vill ge bort utan direkta krav på motprestation. Ångrar han sig efteråt är det hans egna problem.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in