Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-01-10, 09:41
  #13
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Haha okej, mycket överpris, men om det man letar efter inte är dyrt eller sällsynt egentligen , så blir det inte så farligt.

Men skulle aldrig köpa något av dom för de vansinniga priserna de tar för vissa grejer. Typ en tusenlapp för skitgrejer.

Men ≈250 för något som egentligen inte borde kosta mer än 100 är inte så farligt om det inte går att hitta någon annanstans, och de gör jobbet med att leta upp det. Tycker jag iaf.

Håller med, kan jag lägga en beställning, betala lite premium och slippa skitjobbet med att leta upp bland försäljare etc så gör jag gärna det.
Citera
2023-01-11, 11:43
  #14
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Håller med, kan jag lägga en beställning, betala lite premium och slippa skitjobbet med att leta upp bland försäljare etc så gör jag gärna det.

Ja, det tycker jag inte är något kontroversiellt egentligen. Men finns ju gränser som sagt.

Kan jämföras med att jag gärna betalar mer för en kall dricka i kiosken än för en fisljummen i mataffären
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback