Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-09, 21:37
Medlem
RobbanUCs avatar
Någon som kommer ihåg pattälskaren Rolf Vikström som sjöng: Såna jättelika fröjder, obeskrivliga höjder.
Helt klart uppskattning för de som utrustats rejält med den kvinnliga gåvan som får männens ögon att fastna.
Citera
2023-10-10, 01:27
Medlem
Changdonnets avatar
Det är en fetisch som i stora melon älskade mäns ögon utstrålar slampighet/sex på samma sätt som tatueringar, piercing, rött fitthår eller stilettklackar skickar samma signaler till andra.
Det är inte längden på klackarna eller storleken på brösten som avgör utan styrkan i signalerna.
Citera
2023-10-23, 20:57
Medlem
Knivur-273s avatar
Jag har aldrig förstått saken om att knulla mellan pattarna, för jag har alltid velat ligga med gåken i murvan... Haha, för det är ju där man gör ungar.
Citera
2024-06-24, 19:25
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Jag vet inte varför du babblar om IQ nu. Har inte läst tråden bara trådstarten.
I vilket fall, små bröst har mindre körtelvävnad och producerar således mindre mjölk. (nu bortser vi från överviktiga kvinnor).
En Schäfertik har gott om mjölk i sina åtta tuttar, skulle hon bli dräktig, men det syns normalt sett icke på buken, bara bröstvårtor faktiskt. Man får vara mycket försiktig när man putsar deras päls på undersidan, för det gör ont att skrapa en bröstvårta med kammen. Man måste putsa pälsen, för de fäller ju så mycket hela tiden. Så argumentet att hängande överdrivet stora bröst hos människor, automatiskt skulle producera mer mjölk, det håller inte alls på det minsta sätt. Det stämmer kanske på kor, men människor, apor och hunddjur är icke kor.

När de å andra sidan är dräktiga, och framförallt när de valpat, då ser man dock tydligt åtta stycken ganska små tuttar under buken fulla med mjölk.
Senast redigerad av Knivur-273 2024-06-24 kl. 19:42.
Citera
2024-06-25, 13:37
Medlem
Det ska vara små bröst till en väldigt läcker röv.. Det är dom bästa.
Citera
2024-06-25, 22:53
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Vad konstigt att alla har olika preferenser…?
Citera
2024-11-12, 21:19
Medlem
Knivur-273s avatar
Som jag skrivit ovan, är att ganska små tuttar inte blir till besvär när kvinnan också skall springa med spjutet och jaga villebrådet, på olika sätt, vilket är ett av mina ideal.
Senast redigerad av Knivur-273 2024-11-12 kl. 21:21.
Citera
2024-11-13, 05:04
Medlem
Det är mycket en mognadsfråga. Unga oerfarna killar går på lätta snabba signaler, grabbiga trender om fräsighet. Man ser eller vill synas men ställer inga djupare bakomliggande frågor.

Reflektionerna stannar vid det lilla barnet som sträcker handen efter mammas bröst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in