Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-21, 11:13
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Fr att det uppenbart fungerar bttre...
Uppenbart fr vem? Det finns absolut inga belgg fr detta

Kapaciteten r ocks ett enormt frgetecken. Samt hur de regleringar som du efterfrgar ska efterlevas.
Citera
2024-09-21, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deddd
Jod. Men d du anmler varenda inlgg som r lite fr korrekt s kommer du aldrig f veta.

Lite osker p vad endgamet fr dig och modsen r med dina vrdelsa inlgg hr i trden och beskyddandet av envgskommunikationen, vad scammen gr ut p, kan liksom inte pverka p ngot stt om vad ngon tycker och tnker om USDC p ett i det stora hela litet skitforum som flashback.
Men lycka till. Var en felaktig kommentar av dig som fick mig att reagera utan ngon egentlig riktig sikt om USDC, nr jag av misstag gick in i USDC-trden istllet fr USDT-trden. Men du har lyckats betrygga mig att anvnda USDC.

r det omvnd psykologi som r endgame s grattis och tack.

Man fr intrycket av betalt troll som frsker bromsa spridningen av information och kunskap s mycket som mjligt, men man kan ju bara gissa vad ett betaltroll har fr arbetsuppgifter.
Att forumet numer skapar konsensus via moderatorer istllet fr skribenter r ocks synd. Frlorar liksom meningen med ett forum, men en del kan nog fortfarande f ut ett och annat av att lsa hr.

Att USDC ska skapa en kryptokrasch ser jag i alla fall som vldigt osannolikt eftersom USA tjner enormt p stablecoin boomen. Hur ska man annars kunna sprida luftdollarn liksom?
Senast redigerad av ManManne 2024-09-21 kl. 12:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in