Citat:
Ursprungligen postat av knullzor
r det under fighter du snackar om nu eller? Jag ser grna att dom utvecklar fighterna mer. Att det inte alltid bara r ett par som slss att det kan bli fler under samma gng som man ser runt omkring. Och att tillexempel att det hettar till lite om de sker en full tackling i mittzon tillexempel eller ntt annat liknande, en slasching vad som helst.
Tycker dom borde utveckla allt runt matcherna lite mer. Typ se publiken komma in innan matchen. Att kommentatorerna drar upp gammla resultat mellan lagen eller att t.ex Boogaard och Laraque var i fight frra matchen lt oss se vad som hnder ikvll. Eller att Hatcher mosade Iginla tidigare under ssongen o.s.v. Det ska va mer snt tycker ja personligen. Det ska va lite mer "personligt" under matcherna. Inte bara spela av en match som att de var en av alla 82 man lirar p en mnad typ.
Bra ider. Fighter har alltid sugit p NHL-spelen och jag hoppas alltid p att det ska bli frbttring men icke. Med tanke p vad NHL anser om fighters i ligan s kanske det frsvinner helt snart
Man skulle ven kunna lgga in lite rivaliteter mellan lagen som det r IRL, t.ex mellan Rangers-Islanders med passande frsnack och en kad aggresivitet p spelarna s det smller lite mer i dem matcherna. Blir det riktigt fult spel s skulle ett riktigt gammalt hederligt benchclearing-brawl pigga upp.
Dem fr grna frbttra utfrandet av finterna med hgra analoga. Dem sg oftast vldigt orealistiska ut vilket jag inte gillar.