• 4
  • 5
2023-01-11, 00:06
Medlem
Encias avatar
Standard för oss som ber hemma men sen sån där hand dusch är att rekomendera. Engångsavgift bara sen behöver man inte hetsa om toalettpapper priser.

https://m.media-amazon.com/images/I/...AC_SL1003_.jpg
Citera
2023-01-11, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Encia
Standard för oss som ber hemma men sen sån där hand dusch är att rekomendera. Engångsavgift bara sen behöver man inte hetsa om toalettpapper priser.

https://m.media-amazon.com/images/I/...AC_SL1003_.jpg

Mycket bättre än toalettpapper, men varför inte bara duscha istället? Det är som att ingen tycker att man kan duscha efteråt, utan antingen bara toapapper eller en handdusch. Duscha tar inte så lång tid och sen behöver man ju inte duscha igen på ett tag.
Citera
2023-01-11, 00:44
Medlem
Encias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnJobbigJavel
Mycket bättre än toalettpapper, men varför inte bara duscha istället? Det är som att ingen tycker att man kan duscha efteråt, utan antingen bara toapapper eller en handdusch. Duscha tar inte så lång tid och sen behöver man ju inte duscha igen på ett tag.

Håller med faktiskt. Fungerar lika bra att duscha.
Citera
2023-01-11, 00:48
Medlem
Citat:

Tack för ditt medhåll, det glädjer mig!
Citera
2023-01-11, 00:57
Medlem
Encias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnJobbigJavel
Tack för ditt medhåll, det glädjer mig!
Ingen fara, kul att höra
Citera
2023-02-25, 18:09
Medlem
ArgusOnes avatar
Willys har 16p Lambi för 69kr denna vecka. Skit på er...
Citera
2023-02-25, 18:16
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godmanskap
Vad fan är det som händer?
Har vi börjat få slut på träd också i detta jävla skitland som bara är omringat av fucking träd?
Träden flyger inte till sågverk och pappersmassafabrikerna helt av sig självt.

Krävs transport på väg/järnväg. Bränslepriserna har ökat. Bränslet är ett av flera anledningar till att matvaror, toapapper och annat ökat i pris.
Citera
2023-02-25, 19:24
Medlem
BackToHegels avatar
Citat:
Snabbare med handdusch. Det tog sin tid, men jag skaffade mig en nu. Duschar och eftertorkar med en liten handduk. Känns fortfarande ovant, men vad gör man inte för att spara toalettpapper i dessa tider.
Citera
2023-02-25, 19:46
Medlem
Att skita är numera en klassfråga. Uttrycket att han gnäller t.o.m. när han skiter har aldrig varit mer talande. Ät mer fiber så blir det som teflon i tarmarna och det går åt mindre papper.
Citera
2023-02-25, 20:19
Medlem
Får väll skölja av med vatten istället då mycket mer hygieniskt också.
Citera
2025-04-14, 14:45
Medlem
Absolut, det har blivit sanslöst dyrt. Var på Stora Coop i helgen och ett 8pack rövpapper (Coops egna märke) gick på 72kr!! För typ 2 år sedan var det väl runt 40.

Jag ska ge er mitt knep. Hitta ett företag eller en kontakt vid ett företag som är återförsäljare. Sedan köper ni pallar åt gången. Jag har en långvarig affärsrelation med en kille. Köper en pall åt gången av det där riktigt riviga rövpappret man hittar på arbetsplatser. Betalar ytterst lite sett till mängden.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in