2023-01-13, 23:08
Medlem
Tomatpures avatar
Säg jag uppgraderat en motor med trim, om jag köper en ny motor, försvinner mina trim eller kan jag lägga dem på nya motorn? Att jag frågar är för att performance statsen blir lägre när jag gör preview på en större starkare motor, som att trimmen sitter kvar på gamla motorn.

Vågar ej chansa då jag lagt mkt trim på nuvarande motor.
Citera
2023-01-13, 23:55
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Säg jag uppgraderat en motor med trim, om jag köper en ny motor, försvinner mina trim eller kan jag lägga dem på nya motorn? Att jag frågar är för att performance statsen blir lägre när jag gör preview på en större starkare motor, som att trimmen sitter kvar på gamla motorn.

Jag vet inte, men kan du inte testa och ladda om spelet om det inte fungerar? Eller är det autosave efter varje ändring?
Citera
2023-01-13, 23:57
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Jag vet inte, men kan du inte testa och ladda om spelet om det inte fungerar? Eller är det autosave efter varje ändring?
Jag begriper ej sparfunktionen, autosave är det definitivt dock
Citera
2023-01-14, 08:34
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure

Trimmet sitter väl kvar på gamla motorn och förs inte över till den nya
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in