• 2
  • 3
2023-01-15, 16:17
Medlem
Soperents avatar
Fruktansvärt! Det är förmodligen en inkörsport till andra hemska genres. Förbjud alla element över 4" och inför licens på förstärkare över 40w innan ungdomarna blir totalt fördärvade.
Senast redigerad av Soperent 2023-01-15 kl. 16:58.
Citera
2023-01-15, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag har inte sett en EPA-traktor på decennier. Kan man få något exempel på den här musiken?
Dom Flesta nu kör A-Traktor EPA traktor försvann nog på 80 talet
Citera
2023-01-27, 23:37
Medlem
Selischs avatar
Drägg. Sorgligt när även folk utanför epakulturen börjar lyssna på sådan skitmusik. Och jag som trodde att dräggkulturen var utdöende...
Citera
2023-01-28, 08:43
Medlem
Imnshos avatar
Med tanke på de väghinder som dessa värdelösa fordon utgör, torde parametern "beats per minute" inte kunna vara för hög inom denna genre.

I min snabba kärra gäller speed metal, då vill jag inte se en ful stillastående röd triangel dyka upp bakom krönet.
Citera
2023-02-02, 23:40
Medlem
Men jisses!

Den sk. "epadunken" är inte direkt en nyhet för de födda 2006. Precis som med den vite mannens hip-hop har denna en väg. Allt som är Basshunter och uppåt är ju helt okej att lyssna på, för någon som kan lyssna på tyngre saker.

Från Boney M. - Rasputin på 70-80 talet genom när vi svullade i våra säten med, ja..vad tror ni? Ronny & Ragge - Köra Fort Som Fan. Sedan släppte ungdomarna den vuxna mogna stilen av ragg och epa och fick tag i, ja en viss båt som heter Anna? Sedan flyttade båten Anna in i Ventrilo. Sedan har epadunken fastnat i Ventrilo, för musiken låter lika överallt. Sedan blev det något mixat med Basshunter, Gigi-agistino och andra mer dance låtar
https://www.youtube.com/watch?v=SE8ywyP2QbM

De försöker nu slå basen men har tydligen inte hittat baslåtarna som dessa mer mogna dubstep.

*Sänk hörlurar och spela INTE i närheten av sovande barn*
https://www.youtube.com/watch?v=P8edlLBh0DA

*Varning, denna flytta luft, dra INTE upp volymen när ljudet pulserar. Det förstör lurar (och trumhinnor) då det är en lågfrekvent baston*
Arrakis-The spice (New Club Mix)
Det är vad jag vet bara PA-horn som orkar driva den här låten på hög volym, allt annat går sönder eller hörs inget.
Citera
2023-02-03, 00:03
Medlem
Jag glöme ju en massa Epa dunk deluxe (mogna låtar)

Dune- I cant stop raving

Dessa låtar i följd, i en lastbil med 6 tryckfluftmatade kockums-tyfoner på taket samt fyra 1kW-matade PA-horn i skåpet.
Alice Deejay - Better Off Alone
Vengaboys - We like to Party! (The Vengabus)
Jag lovar jag slår alla epabilar samtidigt med den jiggen. Men ställer sig dessutom mitt i ett villaområde klockan 2 på natten :P

Man måste ju ha denna skröna i bilen:
Aqua-Barbie girl
Citera
2025-02-03, 20:18
Medlem
Epadunk äger! Lyssna själv. Jävla ös asså.

https://open.spotify.com/track/18CyT...58qlBBDpjfJWXv
Citera
2025-02-04, 05:01
Moderator
MondoBizarros avatar
Musik --> Musik: listor, rekommendationer och omröstningar
/Moderator
Citera
2025-02-04, 06:34
Medlem
Låt barnen lyssna på vad de själv vill. Alla generationer har rent allmänt sin musik. Tänk vad ni själv lyssnar på och vad andra generationer lyssnar på. T.ex. era föräldrar, äldre/yngre syskon osv.
Citera
2025-02-04, 08:27
Medlem
Traveller7s avatar
De har lite humor. Sålänge de inte skräpar ner så mycket.
Jag menar fenomenet med "musiken" det måste vara att de har lite go självdistans. Menar jag har hört så konstigt gabba-rave från dom bilarna som skulle få fångar på Guantanamo att tala inom 6 timmar Som annars tigit i 12 år.
Citera
2025-02-04, 13:31
Medlem
Bret-Harts avatar
Man gör många dumheter som ung......
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto