2023-02-04, 19:56
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Stockholm är en fin stad. Synd att det bor så många Stockholmare och blattar där bara.
Det finns mer inflyttade bönder och lappjävlar i Stockholm än äkta Stockholmare.
Citera
2023-02-05, 01:29
Avstängd
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Det ska förutsätta att dessa invandrare har medborgarskap i annat land. En del har inte det av någon anledning
O hur gör vi med dina blonda svenskar då. För även dom begår brott.

Ytterst vanligt med dubbelt medborgarskap, men som jag skriver, LAGÄNDRINGAR!!

Annars outsourca fängelser i Thailand eller Ryssland, skicka bort skräpet, deras öde är helt ointressant.

Svenskar, dom står för en så liten del av grova brott och dom som är kriminella går det att utveckla fungerande rehab för, orcher från öknen kan inte rehabiliteras för det krävs en normal intelligens, kunskap att läsa och skriva.

All smuts ska ut!
Citera
2023-02-05, 01:32
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=7_NLlh3ysIo&t=233s

Sverigebilden ta upp problemet i Stockholm.

Juggen i början av klippet kung
Senast redigerad av x2016 2023-02-05 kl. 01:37.
Citera
2023-02-05, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Ytterst vanligt med dubbelt medborgarskap, men som jag skriver, LAGÄNDRINGAR!!

Annars outsourca fängelser i Thailand eller Ryssland, skicka bort skräpet, deras öde är helt ointressant.

Svenskar, dom står för en så liten del av grova brott och dom som är kriminella går det att utveckla fungerande rehab för, orcher från öknen kan inte rehabiliteras för det krävs en normal intelligens, kunskap att läsa och skriva.

All smuts ska ut!

Det kan jag hålla med om
Så får dom jobba av sin skuld i fängelset i Thailand. Minimal mat
Citera
2023-09-28, 22:49
Medlem
-GGs avatar
Ni som bor i Stockholm, och är närmare hela detta sinnessjuka som pågår nu, vad tänker ni?

Själv känns det som en film jag följer på avstånd, även om man inte vet att det inte kan smälla eller skjutas hos mig.
Men det är Stockholm och Uppsala som det verkar vara mest koncentrerat till, konflikten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in