Citat:
Ursprungligen postat av
punishr
Det där är den mest efterblivna inställning en fri människa kan ha. Fy fan vad jag tappar respekten direkt när jag hör sådant. Det här är en slippery slope, fattar du det? Du går med på en sak och du förlorar en del av din värdighet och rättighet, sen blir det mer och mer och mer varje gång du ger efter. Det är precis vad som hände under pandemin. Jävla loser. Ha lite stake för fan och stå upp för dig själv och dina rättigheter.
Problemet är att man blir automatiskt avstängd om man vägrar pisseprov. Det blir man på alla gymmen som är RF-anslutna och ditt namn hamnar på en publik lista som RF har på sin sida.
Jag håller helt med dig men vad ska man göra om man är ren? Vägrar man pissa då ses det som ett positivt test och man blir avstängd på 95% av alla gymmen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kebabfrulle
Minns när mitt gym.börade med den här 100% ren träning skiten och anslöt sig till RF.
Var en snubbe som sprang runt med blanketter på gymmet och tvingade en att skriva på, vet inte riktigt vad man skrev på då man inte orkade läsa skiten när man var mitt i ett pass men antagligen som någon nämnde tidigare att man blir avstängd från alla RF anslutna gym om man kissar positivt eller vägrar att kissa.
En vän vägrade kissa och blev avstängd från alla dessa gym så han fick köra 2 mil till närmaste gymmet som inte var anslutet till RF.
Tycker det där är helt sjukt egentligen. Polisen står väl sedan och väntar utanför dessa gym som inte är RF-anslutna för att jävlas med folk istället för att ta fast grovt kriminella.
Enklare att plocka dopade gymmare än snorungar som skjuter hejvilt runtomkring sig

Känn er stolta snutjävlar.