Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-01-23, 06:46
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Vart kan ja köpa en alkoholbaserad penna typ grog, förresten? Om ja vill beställa en sån på nätet, dvs.

hlstore.com och unfade.se är 2 bra affärer, så kan du köpa lite sprayburkar också när du ändå är igång
Citera
2023-01-24, 23:47
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
hlstore.com och unfade.se är 2 bra affärer, så kan du köpa lite sprayburkar också när du ändå är igång

Gött, beställde min förra därifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av -NoFun
För att det är roligt och för att människor som du blir så sjukt frustrerade. Jag blir oerhört nöjd när folk blir sura över tags, det gör mig nästan mer sugen på att gå ut och förstöra!

Hahaha erkänn! Det blir en törn på deras ego.

"Åh, my pretto can't take this horrible made tag!
Citera
2023-02-20, 22:14
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Nej, kör en alkoholbaserad penna istället, typ Grog. Själv gillar jag drips så kör mest squeezer.

Asså ja köpte en sån grog 5MM
Fyfan va fet den va asså!!!
Blev riktigt feta drips och kunde dra mycke större tags.
Ja gick fram till en parkbänk och ba skaka den och så va det färg på hela sätet hahah.
Men sen drog ja en feet tag.
Graffade ner glasrutorna på en hel busskur, haha. Mysigare än så blir det inte. 🫰🤞😇
Citera
2023-04-17, 10:49
Medlem
SultanenAvSwings avatar
Öva med den välbeprövade klassikern att tagga i luften med fingret. Ett bra sätt att hitta nya vinklar etc. på
Citera
2023-04-26, 17:13
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SultanenAvSwing
Öva med den välbeprövade klassikern att tagga i luften med fingret. Ett bra sätt att hitta nya vinklar etc. på

Fett bra tips asså! Sen ja köpte en såndär grog så har ja också kunnat göra mycket större, fetare tags med drip. 😉
Citera
2023-04-26, 20:02
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Fett bra tips asså! Sen ja köpte en såndär grog så har ja också kunnat göra mycket större, fetare tags med drip. 😉

köp en laserpekare, så sätter det sig dubbelt, sjukt bra faktiskt, kostar typ under 100:- lite var som helst
Citera
2023-04-30, 16:03
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
köp en laserpekare, så sätter det sig dubbelt, sjukt bra faktiskt, kostar typ under 100:- lite var som helst

Bra tips ! tänker på sånt som liksom teknik mannen.
Hur ska man göra bokstäverna liksom så dom ser coolare och mer teknik i dom?
Har provat att göra K t ex lite kursivt där ja drar första strecket, och sen typ resten så det ser lite coolare ut.
Citera
2023-05-01, 07:31
Medlem
Skogsvandrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SultanenAvSwing

Trodde jag var den enda med detta beteendet. Nästan så det gränsar mot ett rent okontrollerat tics.
Citera
2023-05-05, 16:22
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Trodde jag var den enda med detta beteendet. Nästan så det gränsar mot ett rent okontrollerat tics.

Faktiskt rätt bra ! Lätt att man gör den typ 1.000 gånger.
Citera
2024-06-16, 10:13
Bannlyst
Can control.
Citera
2024-10-10, 13:27
Medlem
mullemeckrustinks avatar
bästa är bara att improvisera. kolla hur andra lägger bokstäver (utan uppenbar biting såklart), öva nya bokstavsformer och bokstavskombinationer konstant, testa olika medium och bli van med dom du gillar mest och testa köra på olika underlag (mop på glas, krita på mur, fatcap krom på vägg)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in