Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-01-21, 15:59
  #13
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baser
Tycker det var väldigt lite upsell överlag. Första tjejen tjatade några gånger om att jag skulle förlänga till en timme vilket jag tackade nej till och det var inte mer med det.

Jag föredrar CBJ då jag är gift, så jag frågade inte om CIM men detta borde inte alls bara svårt att få som extra då de flesta erbjuder BBBJ som en del av "grundutbudet".

Frågade en tjej om analt då jag var lite sugen på det, men hon erbjöd inte detta. Är nog överlag inte vanligt att tjejerna erbjuder analt, men om man frågar runt lite är det knappast omöjligt att hitta då det finns så pass många tjejer på plats, särskilt senare på kvällen.

Det finns en italiensk kärring i 60 årsåldern på Shark
Där finns nog stora möjligheter att få svålbonken insmord med skit vilket jag personligen tycker att röven är till för
Just att skita
Citera
2023-01-21, 17:04
  #14
Medlem
Basers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Det finns en italiensk kärring i 60 årsåldern på Shark
Där finns nog stora möjligheter att få svålbonken insmord med skit vilket jag personligen tycker att röven är till för
Just att skita

Alla har vi våra olika små egenheter hade verkligen inte haft emot att knulla varje tjej i röven, får bli nästa gång..
Citera
2023-01-24, 19:39
  #15
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Tack för en härlig recension! Låter som Artemis i sina glansdagar innan det ballade ur alldeles. Enda gången jag kom förbi Sharks var under pandemin och då var det förstås stängt, blev ett halvlyckat besök på Aca Gold istället som just hade återöppnat. Låter ju som att man måste hit snarast!
Citera
2023-01-25, 21:30
  #16
Medlem
Basers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Tack för en härlig recension! Låter som Artemis i sina glansdagar innan det ballade ur alldeles. Enda gången jag kom förbi Sharks var under pandemin och då var det förstås stängt, blev ett halvlyckat besök på Aca Gold istället som just hade återöppnat. Låter ju som att man måste hit snarast!

Ja, Sharks är betydligt bättre än Artemis och går knappt att jämföras med Aca Gold. Bara att åka
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback