2023-01-23, 23:17
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FukDukr
Läs mitt inlägg igen, jävla mongo. Svaret står skrivet i klartext.

Så du inser att de inte kan eller kommer betala sina vårdkostnader?

Ergo ett idiotiskt förslag.
Citera
2023-01-23, 23:19
Medlem
Tror inte dom kommer gilla det med tanke på hur många svennar som behöver sjukskriva sig för dom har ont i lilltån.
Citera
2023-01-23, 23:22
Medlem
FukDukrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Så du inser att de inte kan eller kommer betala sina vårdkostnader?

Ergo ett idiotiskt förslag.
Jag hävdar inte att de kommer att betala sina vårdkostnader. Kan du inte bättre än att komma bögande med patetiska halmgubbar? Förslaget är alldeles utmärkt för att stressa sönder kriminaliteten, kontinuerliga trakasserier är bättre än att försöka svälja allt i en enda tugga. Svara på det jag skriver eller gå och stör någon annan.
Citera
2023-01-23, 23:25
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FukDukr
Jag hävdar inte att de kommer att betala sina vårdkostnader. Kan du inte bättre än att komma bögande med patetiska halmgubbar? Förslaget är alldeles utmärkt för att stressa sönder kriminaliteten, kontinuerliga trakasserier är bättre än att försöka svälja allt i en enda tugga. Svara på det jag skriver eller gå och stör någon annan.

Snälla tråden handlar om att kriminella ska ta sina vårdkostnader. Det kommer inte att hända. Somna om.
Citera
2023-01-24, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Moderater med andra ord! Det var Reinfeldt som startade vågen av massinvandrat arab- och negerpack, glöm aldrig det!
Allt startade med Palme, han och alla som kommit efteråt är skyldiga till Sveriges förfall. Reinfeldt är bara en utav brickorna i spelet.
Citera
2023-01-24, 09:58
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Allt startade med Palme, han och alla som kommit efteråt är skyldiga till Sveriges förfall. Reinfeldt är bara en utav brickorna i spelet.
Ja, för det var ju med chilenarna på åttiotalet det började skjutas och sprängas överallt.
Fast jag håller delvis med dig, Palme var en orm vars visioner för landet inte gynnade dess egna medborgare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in