2024-09-28, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinballtheDolphin
Hej,

Jag är en trebarnspappa, har ett vanligt kontorsjobb, är som folk är mest (dvs lever ett ganska stillsamt och lite tråkigt liv) och nu har jag en ganska starkt galopperande 40-årskris som jag behöver dämpa.

Hade ju varit kul att dämpa den med att träna upp mig så jag kan bänka 100 kg eller så men det har jag verkligen inte tid med. Istället funderar jag på att ta ett hål i örat. Har lite småhippstrig frisyr och stil så jag tänker att det inte skulle se helt bananas ut men ändå. Mina döttrar är starkt emot det men min sambo ändå ganska stöttande. Tänker att jag skulle vilja ha en ring med ett hängande litet kors i.

Är jag totalt tragisk? Någon annan som skaffat sin första piercing/hål i örat vid 40? Om någon frågar på jobbet kan man ju alltid säga att man förlorat ett vad eller liknande.

Det handlar om att gå in helhjärtat i din kris.
Pierca båda, tatuera dig, lämna barnen och frugan, ta tjänstledigt i 1 år och åk till Thailand o få fitta dag in dag ut.
När du ändå är där så passa på trycka en ladyboy i röven, känn dig levande, slösa alla pengar.
Kom tillbaka till Sverige, jobba igen och ja… colombia nästa. Colombianska rövar är sköna att knulla. Vill du ha mer valuta för pengarna så åk till venezuela. Månadslön ligger på typ 5 dollar. Så du kommer långt med 10% av din lön.
Citera
2025-01-20, 23:08
Medlem
kandiskvinnors avatar
Hej PinballtheDolphin

Hur gick det med ditt hål i örat och korset?
Jag har inte läst genom hela tråden.

Själv är jag 48 år gammal och har ett hål i höger öra och tre hål i vänster öra och alla hål i mina öron är smyckade med ringar med kors i av rostfritt stål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in