2023-01-22, 21:59
Medlem
Tagit tagit alimemazin överdos 6 st tabletter samt 4 st lergigan och en annan stark medicin på 100 ge

Kan man dö av det? Vad krävs för att somna in?
Citera
2023-01-22, 22:23
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christania
Tagit tagit alimemazin överdos 6 st tabletter samt 4 st lergigan och en annan stark medicin på 100 ge

Nej du kommer bara få myrkrypningar och bli seg utav helvete. Du kan inte överdosera antihistaminer.
Citera
2023-01-22, 22:24
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:

Nej du kan inte dö av det. Alltså 6 alimemazin och 4 legrigan. Vad är det för "annan stark medecin" och hur mycket har du tagit av den?
Citera
2023-01-22, 22:32
Medlem
Mia-Rovys avatar
En snabb googling på de namngivna medicinerna säger mig att det är knappast något som är nära att riskera att du kan dö av det.

Men den där hemliga medicinen gör det svårt att veta. Du får helt enkelt ta reda på det själv eller chansa om du inte vill avslöja. Det är liksom skillnad på cyanid och kattmat.
Senast redigerad av Mia-Rovy 2023-01-22 kl. 22:35.
Citera
2023-01-22, 22:49
Citat:

De doserna alimemazine o lergigan bör inte vara problem. Men vad kan den tredje medicinen varit? Skulle kunna va potienellt farligt, men svårt o säga när man inte vet vad det är.
Citera
2023-01-22, 22:52
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Nej du kommer bara få myrkrypningar och bli seg utav helvete. Du kan inte överdosera antihistaminer.
Det går att potienellt överdosera på antihistaminer. Vet att man kan få hallisar o så men känner en som tog jävligt mycket lergigan o tills slut krampade. Dock sjuka mängder tror han tryckte i sig 20 stycken eller nåt. Han överlevde men det finns risk för krampanfall i väldigt höga doser. Dock tror jag inte det ska vara någon risk för TS.
Citera
2023-01-23, 01:50
Avstängd
Statsminister2030s avatar
Det för är ju skitsmå doser. . Är det de rosa tabletter eller vita kapslar du tagit? Alimemazin alltså. . Till alkisarna skriver de ut de doser du talar om. . Jag har tagit 300mg en gång. Sov i 31timmar.Hade varit och spelat in en reklamfilm och knappt sovit på ett par dygn. . .orkade inte med baksmälla efter en liter sprit när vi var klara så kom på den dumma idén att jag sover ett dygn så slipper jag skiten. .
Senast redigerad av Statsminister2030 2023-01-23 kl. 01:52.
Citera
2024-08-25, 19:40
Medlem
Svalde en burk alimemazine under psykos. Dog tyvärr inte.
Citera
2024-08-26, 04:53
Medlem
moshans avatar
Lergigan är en sjuk drog. På riktigt. Det första man får när man "söker hjälp" och det drar dig djupt in i ett annat helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in