Flashback bygger pepparkakshus!
2023-03-02, 01:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av testaros
Din dravel visar bara att jag har mer än rätt.

Det är för att jag bor här jag har rätt att yttra mig om landet och schizona som dig

Du med andra ord har minimal rätt att yttra dig om tex landet öster om bosboren , du har minimalt med landet att göra , du kan endast yttra eller bry dig till den mån du har kontakt

I den mån jag har kontakt eller kontrakt? Det denare har jag så jag tror jag fortsätter yttra mig precis så mycket som jag är ombedd att göra. Men var så god att kämpa emot, öster om eller annorstädes. Som frågan i TS gällde - Skall Turkiet uteslutas ur Nato?
Självklart ja, men det kommer de ordna alldeles på egen hand, så luta dig tillbaks och se hur vinden blåser åt det hållet man får den att blåsa. Let me repeat - Shit happends and when it do, everything's as it should be . Kämpa....kämpa, tro....tro, hoppas....hoppas
Citera
2023-03-04, 20:19
Medlem
Tyvärr så kommer det väl aldrig att hända, men om jag skulle få önska så skulle Turkiet kastas ut från Nato ögonaböj! Ett sådant jävla skitland med en genomrutten regim och med ett hjärntvättat folk som har en attityd och ett sätt som inte hör hemma i en civiliserad värld. Stryp även handeln med dom. Och fick jag önska mer så skicka tillbaka alla de parasiterande gaphalsar vi har fått på halsen här i Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in