Citat:
Ursprungligen postat av
Ulrik.Agren
Jag har denna:
https://www.dell.com/sv-se/shop/bild...rmar-tillbehör
Laptopen står brevid (varför något ställ?) och jag använder även den skärmen.
Har Dell tangentbord och mus, med Bluetooth laggar det men med dongle inget problem.
Är sugen på exakt samma skärm! Klurar bara på upplösningen om 1440p blir för grötigt sida vid sida med Mac:en? Jag tycker skärmen är gudomlig på datorn, hade man inte kört de sida vid sida tror jag säkert 1440p är tillräckligt.
Ang stativ/ställ tänker jag bara att man vill få upp laptopens skärm i samma höjd som monitorn, eller blir det inte konstigt att ha datorn platt på bordet bara?
edit: kan ställa frågan mer riktat till dig som inte kör Apples tantentbord/mus: du saknar inte typ svepgesterna från musplattan eller liknande? T.ex kontroller för att styra ljusstyrka på skärmen, volym etc?
Citat:
Ursprungligen postat av
Fosterland
Om du har möjlighet så besök en Apple Store och testa Magic Mouse. Som jag förstod det så har du inte testat den men är skeptisk? Det var jag med. Nu kommer jag aldrig byta mus till Mac’en igen, Magic Mouse är suverän. En del svepgester finns med.
Svepgesterna är väl det som får mig att ens överväga magic mouse, annars är jag nog ganska anti den. Jag har provat på typ elgiganten men inte helt och hållet fastnat. Men det kanske är den rimligaste kompromissen för att smidigt byta skrivbord osv.