• 3
  • 4
2024-04-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neige
Nej, första gången du använder tjänsten får man göra så för att identifiera sig.

Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
Tack... vad dumt/Creepy.

Är det normalt eller inte? Man blir förvirrad av "nej" i svaret.
Citera
2024-04-08, 22:55
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 181kjh2
Är det normalt eller inte? Man blir förvirrad av "nej" i svaret.
Ja första gången får man identifiera sig med BankID.
Citera
2024-04-30, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neige
Ja första gången får man identifiera sig med BankID.
Nu mera måste du identifiera dig med MBI när du hämtar ut snus. Två vägs QR, jäkla krångel.
Citera
2024-06-05, 02:24
Medlem
När går instabee i konkurs tror ni?
Citera
2024-09-24, 07:41
Medlem
När går Instabox i graven så jag kan dansa på deras grav? Non stop skjuter dom upp leveranser, märkt av detta innan så detta var absolut sista gången jag anväder Instabox.
Citera
2025-01-14, 12:27
Medlem
Niggwards avatar
Instabox? Borde fyfan heta eternity box. Hur i helvete kan en försändelse från att det lämnats in inte rörts efter 24 timmar?

Är de sjuka i huvet eller? Andra gången jag tar dessa och värsta misstaget i mitt liv.
Citera
2025-01-14, 17:13
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Instabox? Borde fyfan heta eternity box. Hur i helvete kan en försändelse från att det lämnats in inte rörts efter 24 timmar?

Är de sjuka i huvet eller? Andra gången jag tar dessa och värsta misstaget i mitt liv.

Skumt, bor du på landet eller nånstans centralt ? Dom var kanske lite sega under julen och mellandagarna men nu borde det rulla på snabbt tycker man.
Citera
2025-01-14, 17:21
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Skumt, bor du på landet eller nånstans centralt ? Dom var kanske lite sega under julen och mellandagarna men nu borde det rulla på snabbt tycker man.

Skickades måndag kl 11 o jag bor i stan storstad. Fick uppdatering idag att det kommer Torsdag.

Är sjukt helt ärligt. Först ligger det i 33 timmar från inlämning sen får man meddelande att det kommer om 2 dar.

Instabox? Snarare slow af box.

Är man segare än PostNord är det ju skandal. Men va andra gången jag använde dem o känner väl inte igen efter detta
Citera
2025-01-14, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Skickades måndag kl 11 o jag bor i stan storstad. Fick uppdatering idag att det kommer Torsdag.

Är sjukt helt ärligt. Först ligger det i 33 timmar från inlämning sen får man meddelande att det kommer om 2 dar.

Instabox? Snarare slow af box.

Är man segare än PostNord är det ju skandal. Men va andra gången jag använde dem o känner väl inte igen efter detta

Men så märkligt, bor i en mellanstor stad och här fungerar det perfekt. Jag är faktiskt imponerad. Det är kanske det markerade som är problemet? Det finns väl ingen lag som säger att det ska fungera bättre i en storstad.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in