Igår, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Jag brukar personligen ha svårt att kolla på de filmade konfrontationerna men tog en titt på denna och alla verkar ha rätt att denna gädda har gett upp.

Det där lugnet han har i en sådan jobbig och allvarlig situation pekar bara på en sak: han har checkat ut dvs han bryr sig helt enkelt inte längre om någonting.
En människa som är såpass deprimerad är en extremt farlig människa då dom är kapabla till så gott som allt.

Alla snackar om att hans "byxor" slutar vid anklarna. Det är inga byxor, det är såna luftiga "piratshorts" eller vad fan det kallas.

Gädda #553

Tjejbrallor ?
Citera
Idag, 00:02
Medlem
Hogerfotads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Du klistrar in det under "Text Decryption" på sidan jag länkat till så slipper du lösa rebusen.
OK vad är nyckeln då? (Enter Secret Key)
Glöm det fattar nu
Senast redigerad av Hogerfotad Idag kl. 00:10.
Citera
Idag, 00:14
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan441000
Dagens gädda ger ju verkligen ett tragiskt sken av en deprimerad kille som börjar chatta med minderåriga efter att ha lagt ner en halv månadslön på Tinders ultra premium paket och bara fått en enda like på ett halvår och det från en fet negress i Gambia.

Livet är verkligen sorgligt för många olyckliga själar. Han verkar även sakna facebook.

Fast han skyller ju på avundsjuka och utseendefixering i chatten för att han inte får ligga, när det egentligen mest troligt är hans undermåliga personlighet det handlar om. Visst, han är inte snygg, men det finns många mindre snygga båda män och kvinnor som inte har något problem att hitta en partner i sin egen ålder då de har trevliga personligheter, är smarta, har bra jobb etc. Dagens gädda saknar ju tyvärr det mesta som kan ses som attraktivt för en partner. Känns ju också som han har bristande hygien och det är ju en turn off för de flesta. Men det finns någon för alla och om han prövade att ragga på nån vuxen som spelar i samma liga så kanske han hade sluppit vara någon form av deprimerat offer som skyller sina problem att få ligga på alla andra.
Citera
Idag, 00:26
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Det är något väldigt deprimerande över #553. Ovårdad och överviktig och han dravlar också mycket om att tjejer är si och på TikTok gör tjejer så, sånt där typiskt inceltugg som han sitter och studerar i sin ensamhet och göder sin bitterhet med. Sen att han börjar utveckla känslor för någon, barn eller inte, som svarar med ”Ok dd?” ”Vene dd?” och ”ksk dd?” tyder på att han nog inte strösslas med kontakt och uppmärksamhet till vardags. Jag tycker nästan synd om honom.

Incestlugg snarare, knullruffs utan att ha knullat (någonsin).

Det här är ju ett monster, så j-a dryg och överlägsen. Roligt också att han vaggar fram i slow-motion som Pingvinen, knappt styrfart. Dessutom, varför sker alla konfrontationer i Hbg max 300 meter från Knutpunkten? Det här var väl andra gäddisen som fångades inne i färjeterminalen, förra var ljudteknikern som varit och fyndat en back på andra sidan sundet?
Citera
Idag, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Jag brukar personligen ha svårt att kolla på de filmade konfrontationerna men tog en titt på denna och alla verkar ha rätt att denna gädda har gett upp.

Det där lugnet han har i en sådan jobbig och allvarlig situation pekar bara på en sak: han har checkat ut dvs han bryr sig helt enkelt inte längre om någonting.
En människa som är såpass deprimerad är en extremt farlig människa då dom är kapabla till så gott som allt.

Alla snackar om att hans "byxor" slutar vid anklarna. Det är inga byxor, det är såna luftiga "piratshorts" eller vad fan det kallas.

Gädda #553

Tjejbrallor ?
Citera
Idag, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan441000
Det är ju du som framstår som ett monster som njuter av att se olyckliga själar klampa i klistret. Våra nordiska grannar har väl inte ens en "Dumpen"?

Våra nordiska grannar har inte Flashback heller.
Citera
Idag, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busklubbschef
Om folk kunde sluta dalta med #553 så vore det jättetrevligt. Han satt och sexchattade med ett litet barn, krävs ett riktigt monster för att ta det steget, oavsett hur ensam man är. Det är detta sossiga daltande som gjort att våra nordiska grannar skrattar åt oss, som gör så att landet ser ut som det gör idag. Skäms på er ta mig fan.

Deprimerad och patetisk ja, synd om nej. Njutbart att se ännu ett vidunder möta rättvisan.

Jag köper vad du menar, samtidigt kan jag inte komma ifrån att huvudanledningen till att gäddan går på en 14-åring är för att hans självförtroende är så otroligt kasst. Finns olika grader i helvetet.

Rätt patetisk kille, hoppas han tar sig i kragen!
Citera
Idag, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Jag köper vad du menar, samtidigt kan jag inte komma ifrån att huvudanledningen till att gäddan går på en 14-åring är för att hans självförtroende är så otroligt kasst. Finns olika grader i helvetet.

Rätt patetisk kille, hoppas han tar sig i kragen!

Ja, det är ju förövaren vi ska tycka synd om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in