2023-10-30, 23:46
Medlem
Kan #300 verkligen ha en sambo på riktigt?? Det har ju funnits ett par högst tveksamma gäddor innan men vem i helvete kan leva med en så ful o vidrig människa?!?!!
Citera
2023-10-30, 23:50
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
300 blev lite antiklimax. Orkar typ inte lyssna på telefonsamtal med en random gubbe, och den där videon stängde jag av efter 1 sekund. Man är ju helt slut i huvet om man tror att någon i världen vill se på det där.

Jaaaaaaaaaajajaja... bara vänta in #301 nu istället. Hoppas den levererar bättre.

Du kan väl klicka runt lite, tyckte den bjöd på en del goa stunder som man kommer minnas med värme.

Undrar om fiskaren fick dra en skamdusch sen?
Citera
2023-10-31, 00:00
Medlem
kattplusmuss avatar
Krävs ett psyke av stål, eller avsaknaden av ett, för att klara av att gå vidare i livet efter att ha fått dessa filmer publicerade för allmän beskådan. Det där blir svårt att radera från näthinnan
Citera
2023-10-31, 00:00
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Kan #300 verkligen ha en sambo på riktigt?? Det har ju funnits ett par högst tveksamma gäddor innan men vem i helvete kan leva med en så ful o vidrig människa?!?!!

Jag fick incel-känsla både när jag såg honom och läste det han skrev.
Citera
2023-10-31, 00:08
Medlem
Crankyshake2s avatar
Haha alltså vad fan såg jag just 😅 så roligt när han pratar in i micen och försöker låta sexig. Men samtidigt tyst 😅
Citera
2023-10-31, 00:12
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Nu är det konstaterat långt tillbaka i tråden att det definitivt finns mer i den toalettstolen än skugga.
Det svarta (inte bruna) går ända upp till kanten, skiter du så att hela stolen blir full, det gör inte jag. Du måste spara dig i flera dagar för att få den mängden.
Citera
2023-10-31, 00:21
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Mycket fördömanden om videomaterialet på trehunkan. Att på snapchat hänga ut skinnflöjten under den inbyggda flytbojen, köra helikopter och stoppa in en dildo i sitt feta gubbarsle samtidigt som man stönar sexigt händer även den bästa. Jag hoppas frugan förstår det.
Citera
2023-10-31, 00:47
Medlem
Bertil.1987s avatar
Hank har tydligen fått påhälsning

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-huset--0ca4ix
Citera
2023-10-31, 00:48
Medlem
BarryHatters avatar
#300.
Filmen… Alltså, vad fan är det man precis fick beskåda? Den färgglada, batikaktiga tröjan som obarmhärtigt töjs ut av en rejält tilltagen bälg. En lång sladd till hörlurarna som fladdrar i vinden från de flåsande andetagen. Under det den lilla väderbitna ballongknuten som farbror snurrar frenetiskt för att försöka få fart på samarbetsviljan, samtidigt som han på dämpad östgötska väser saker som ”clitoris” till Skurt-barnet som svarar avmätt. Vidare fortsätter han att tjata om fingerpull och innan man vet ordet av har han stapplande fläkt upp sin nedsuttna lastbilsröv rakt i kameran och frågar ystert ”Selu min röv nö?”, varpå han petar in en tampongliknande dildo i pruppen. Allt komplett med tigeraffisch, drönare och Levin-gura i röd, hemvirkad snodd hängandes på väggen samt ”Hem till byn” på VHS-kasett. Någonstans där byter han taktik och under fortsatt tjat återgår han till att spinna runt sin ålderstigna, nedkissade metmask.

Hur fan tänker man? Hur skulle man klara av att någonsin återhämta sig socialt efter detta? Publicerad på Dumpen eller ej…
Senast redigerad av BarryHatter 2023-10-31 kl. 00:52.
Citera
2023-10-31, 00:53
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
#300.
Filmen… Alltså, vad fan är det man precis fick beskåda? Den färgglada, batikaktiga tröjan som obarmhärtigt töjs ut av en rejält tilltagen bälg. En lång sladd till hörlurarna som fladdrar i vinden från de flåsande andetagen. Under det den lilla väderbitna ballongknuten som farbror snurrar frenetiskt för att försöka få fart på samarbetsviljan, samtidigt som han på dämpad östgötska väser saker som ”clitoris” till Skurt-barnet som svarar avmätt. Vidare fortsätter han att tjata om fingerpull och innan man vet ordet av har han stapplande fläkt upp sin nedsuttna lastbilsröv rakt i kameran och frågar ystert ”Selu min röv nö?”, varpå han petar in en tampongliknande dildo i pruppen. Allt komplett med tigeraffisch, drönare och Levin-gura i röd, hemvirkad snodd hängandes på väggen samt ”Hem till byn” på VHS-kasett. Någonstans där byter han taktik och under fortsatt tjat återgår han till att spinna runt sin ålderstigna, nedkissade metmask.

Hur fan tänker man? Hur skulle man klara av att någonsin återhämta sig socialt efter detta? Publicerad på Dumpen eller ej…

Han dumpar kanske sig själv.. Vidrig gädda!
Citera
2023-10-31, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Hank har tydligen fått påhälsning

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-huset--0ca4ix

Hade varit betydligt mer kreativt o ställa dit en ostädad toalett med en löskxk på toaringen!
Citera
2023-10-31, 01:15
Medlem
SmegmaFris avatar
Kul liv för hans importbrud som precis drabbats av bröstcancer.
Och på detta få besked om att gubben våldtagit minderåriga, sexchattar med flera barn, fantiserar om djursex och sist men inte minst trånar och smygrunkar efter hennes systers barn.
Och som grädde på moset: Hennes gubbe är nu rikskändis för att ha deltagit i de vidrigaste filmerna i Dumpens historia.
Livet i Sverige blev nog inte vad hon drömt om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in