2023-12-23, 09:41
Medlem
Pinoputchins avatar
Kan inte hitta Pappa stor nr 289 bland gäddorna, i alla fall inte i Hall of Shame, har snubben gjort av med sig?

Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Bjussar på lite fina bilder på vår kära #335: https://imgur.com/a/POGqQKR
Gädda 335, en riktig pudding.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-12-23 kl. 09:44.
Citera
2023-12-23, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Gäddluvan, napp #335, spännande att höra samtalet mellan honom och "barnet" jag nästan dör av skratt, ungen låter återigen som grodan skurt, haha... Man måste vara skapligt kåtrusig för att gå på den. 😂

Ja fast hon har hittills fått 335, TiktokJanne och araben som hade ett samarbete med Rädda Barnen (minns ej gäddnummer) på fall. Har man trippelhacka så tar man vad som helst. Sara lär vara stolt över denna medarbetare som inte får en spänn i lön.

Du borde inte ha inte så höga krav på gäddorna och det gäller speciellt dom feta.
Citera
2023-12-23, 09:51
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Kan inte hitta Pappa stor nr 289 bland gäddorna, i alla fall inte i Hall of Shame, har snubben gjort av med sig?

Om jag söker på 289 så kommer han upp.
Citera
2023-12-23, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Hur kommer man åt denna info? Vore intressant att göra samma med ex revisorgäddans bolag. Även om de är fler anställda där

Är en betaltjänst på Creditsafe. Skriva vilka företag du vill att jag kollar upp så löser jag.
Citera
2023-12-23, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
"alla medarbetare"

Jo, tjena. Ett företags värdegrund är alltid lika mycket floskler. Synd att de den här gången skrev att det genomsyrar alla medarbetare. Det är jävligt dumt att skriva så för det går aldrig att veta när en medarbetare ska komma ut som pedofil på ett spektakulärt sätt. Nu hade det här företaget oturen att råka ut för detta missöde. Sett till värdegrunden är man således tvungna att entlediga gäddluvan. Jag gissar dock att man hade sparkat honom av ren viljekraft ändå, även om man inte hade varit sådär tydliga i värdegrunden.

335 blir därmed ännu ett socialfall som gjort sitt inom den bransch han gjorde karriär. Ut med kuken, in med handduken.
Dessutom är det inte sant. Väldigt få företag betalar så bra att man lever efter företagets värdegrund på fritiden också.
Citera
2023-12-23, 10:07
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja fast hon har hittills fått 335, TiktokJanne och araben som hade ett samarbete med Rädda Barnen (minns ej gäddnummer) på fall. Har man trippelhacka så tar man vad som helst. Sara lär vara stolt över denna medarbetare som inte får en spänn i lön.

Du borde inte ha inte så höga krav på gäddorna och det gäller speciellt dom feta.

Jag borde nog inte ha så höga krav nej, men det är ändå fan ett mysterium hur dom kan tro att Skurt verkligen är en fjortis på riktigt, man hör ju att det är en vuxen som larvar sig. Påminner om Heta L:injen på åttiotalet. Herrejesus!

Men du, jag ser fram emot explosionen lagom till Jul eller Nyår, då kommer nog Vulkanen nummer 2, jag kan knappt bärga mig..
Citera
2023-12-23, 10:08
Medlem
SnutteFia03s avatar
Gäddluvan #335 var lite försiktig och tvekande i chatten ibland, ändå tycks inga varningsklockor ha ringt efter det pinsamma och märkliga telefonsamtalet han hade med fiskaren, istället verkar det ha stärkt hans övertygelse om att barnet var äkta?

För oss som minns telefonsamtalet som PappaStor #289 hade med sitt fiktiva barn så känner man igen både rösten, ordvalen och sättet att prata på därifrån.
Citera
2023-12-23, 10:29
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:

Gädda 335, en riktig pudding.
Han är där, sökfunktionen på hemsidan är helt sanslöst kass, finns ingen logik alls med deras hall of fame. Ha alla gäddorna i en enkel lista med högsta siffran och gå neråt, vad är problemet...
Sök på numret så kommer han upp.
Senast redigerad av StigEngstrom 2023-12-23 kl. 10:31.
Citera
2023-12-23, 10:41
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Han är där, sökfunktionen på hemsidan är helt sanslöst kass, finns ingen logik alls med deras hall of fame. Ha alla gäddorna i en enkel lista med högsta siffran och gå neråt, vad är problemet...
Sök på numret så kommer han upp.

Hej

Enklaste sättet att hitta en Gädda är att Googla

Dumpen 123
Dumpen 124

Etc etc

Då hamnar man alltid rätt, och därför bra om vi här i våra inlägg anger vilken gädda vi antingen diskuterar eller söker.

Pappastor #289
Citera
2023-12-23, 10:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Han skriver i chatten att han vill prata med barnet i telefon. Det är kanske det? Det är det förvisso många som skriver. Så jag vet inte varför just de har ett så långt samtal.

Telefonsamtalet...

Man fattar att det inte är lika enkelt att vara explicit i ett samtal som man kan vara i skrift.

"Vara nakna med varandra, ta på varandra". "Testa att ha lite sex kanske." "Du kommer känna på mig att jag vill." "Jag är lite kåt faktiskt nu när jag pratar med dig." "Jag vill inte utnyttja dig, jag vill att du ska ha det bra." "Jag har varit med en som var 17." "Vi snackade lite och vi var sugna på varandra." "Jag tror att hon uppskattade det lika mycket som jag." "Det behöver inte vara så avancerat för min del."

Men det går inte att komma ifrån att det låter som en lärare som ska prata snällt och trevligt till en elev. Hör inte gäddan själv hur skev dialogen är?

"Det var hon som ville det" drar även han till med i konfrontationen. Men han erkänner ju sina problem till slut. #335

Apropå telefonsamtal så ska jag lyssna på PappaStor nu igen. Han är så oerhört obehaglig. Gäddluvan framstår som en schysst och trevlig person i jämförelse.
Kan du länka pappastor eller iaf säga vilket nummer han är?

Jag undrar om det är en riktig människa med röstförvrängare eller någon AI röst?

Eller har hon bara så ljus röst?

Det var intressant att höra hur rovdjuret jobbade.
Citera
2023-12-23, 11:03
Medlem
Citat:
Jag borde nog inte ha så höga krav nej, men det är ändå fan ett mysterium hur dom kan tro att Skurt verkligen är en fjortis på riktigt, man hör ju att det är en vuxen som larvar sig. Påminner om Heta L:injen på åttiotalet. Herrejesus!

Men du, jag ser fram emot explosionen lagom till Jul eller Nyår, då kommer nog Vulkanen nummer 2, jag kan knappt bärga mig..

Jag ser också verkligen fram emot Dumpens Nyårskaramell då Vulkanen 2.0 ska komma enl ryktet. Senaste var ju en hongädda men denna gång bör det vara roligare än en gaggig vänstertant i telefon. Själv hade jag hållit på en goding som Hank för såna här högtider, det ville han ju själv dessutom. Sara kanske sitter på något ännu bättre

Tänk vad Dumpen bjudit på under året så en liten julklapp i swishform är ju Sara värd. Det ska plingas som fan i hennes telefon oavsett klockslag.
Citera
2023-12-23, 11:06
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kan du länka pappastor eller iaf säga vilket nummer han är?

Jag undrar om det är en riktig människa med röstförvrängare eller någon AI röst?

Eller har hon bara så ljus röst?

Det var intressant att höra hur rovdjuret jobbade.
https://dumpen.se/2023/10/08/pappast...la-sundbyberg/
Här är han.
Episk konfrontation.
"Fuck you liksom!"

Jag blev faktiskt smått besviken över deras barnskådespeleri.
Det låter ju verkligen som en dålig version av skurt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in