2023-12-24, 02:20
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Jag kan inte sluta garva åt Skurt-rösten (senast i #335). Det går inte. Så jävla dåligt hahaha.

"åååååeh"
Citera
2023-12-24, 05:21
Medlem
Den senaste, från Göteborg, som tycks kallas eller heta "Jä**y"/"Je**y" eller dylikt (skriver det här då det redan nämns i konfrontationen som alla också länkat till och blir ju konstigt om manninte ska få prata om den senaste pga att hans namn ev nämns i videon), nån som har rebus på hans fulla namn och adress? Tack.
Citera
2023-12-24, 06:24
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Det är 18 personer skrivna på adressen.

LSS är kostnadsfritt för dom boende.

Så för #336:ans gratis boende, och varje annans boende, betalar alltså kommunen, med skattebetalarnas pengar, varje månad:
11 574 kr + plus kostnader för inredning + uppvärmning + varmvatten + el + internet + städning + sophämtning + snöröjning + drift + underhåll + skador + LSS personalen + ...

Så vi får väl verkligen hoppas att #336:an får valuta för kommunens pengar.
Och det verkar det ju finnas förutsättningar för.

Det där med pedofili kanske inte är så dumt när allt kommer omkring ...

Jag känner folk som bor på LSS-Boende men dom betalar allt utom personalen själva

Att kommunen skulle stå för alla kostnader stämmer inte
Citera
2023-12-24, 06:25
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Den senaste, från Göteborg, som tycks kallas eller heta "Jä**y"/"Je**y" eller dylikt (skriver det här då det redan nämns i konfrontationen som alla också länkat till och blir ju konstigt om manninte ska få prata om den senaste pga att hans namn ev nämns i videon), nån som har rebus på hans fulla namn och adress? Tack.

Förnamn ett vet du ju redan - tecknade lilla bruna musen som är polare/osams med katten Tom

Förnamn två - turban minus t

Efternamn - samma som f.d. justitieminister Morgan

Född - samma datum och år som amerikanska skidåkerskan Julia Mancuso

Gatan - Idag (julafton) brukar man titta på _ _ _ _ _ Anka. Leif GWs romanfigur Evert _ _ _ _ _ tröm + vägen. Nummer 10 + 1.

#335 Gäddluvan rebus

God jul, tråden! Jag sitter hemma och filar på mina nomineringar till galan, tror att jag är klar men jag måste gå igenom de äldre gäddorna så att jag inte glömt bort nåt göttigt.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-24 kl. 06:29.
Citera
2023-12-24, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Jag känner folk som bor på LSS-Boende men dom betalar allt utom personalen själva

Att kommunen skulle stå för alla kostnader stämmer inte

Betalar helt själva? Alltså inte via kommunala eller statliga bidrag? Låter osannolikt men jag kan ha fel.
Citera
2023-12-24, 07:59
Medlem
Vill önska alla gäddor som åkt fast samt även framtida gäddor en riktigt pissig jul, ett pyssligt nästa år och helt liv! Ni fattar/bryr er inte om vad ni gör med barnens hälsa. Fy fan för er!
Citera
2023-12-24, 08:13
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Det är 18 personer skrivna på adressen.

LSS är kostnadsfritt för dom boende.

Så för #336:ans gratis boende, och varje annans boende, betalar alltså kommunen, med skattebetalarnas pengar, varje månad:
11 574 kr + plus kostnader för inredning + uppvärmning + varmvatten + el + internet + städning + sophämtning + snöröjning + drift + underhåll + skador + LSS personalen + ...

Så vi får väl verkligen hoppas att #336:an får valuta för kommunens pengar.
Och det verkar det ju finnas förutsättningar för.

Det där med pedofili kanske inte är så dumt när allt kommer omkring ...
Herregud. Pensionatets beskrivning. När man skriver en A4-sida men hade kunnat komma undan med tio rader. Helvete vad dryg den är.

Och till saken, ja. Självklart ska det löna sig att vara aktiv tidigare dömd pedofil. Då har man rätt till havsutsikt och fantastiska, underbara, prunkande och - för att jag ska vara särskild tydlig - grönskande grönområden!
Citera
2023-12-24, 08:39
Medlem
PROLIFICs avatar
Bor #336 på ett LSS-boende? Nån som vet vilken av lagens personkretsar han tillhör? Om man inte faller inom nån av personkretsarna kan man väl inte bo på ett sånt boende?
Citera
2023-12-24, 09:27
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sviskonboll
Vet inte. Kanske är det ett manuellt moment att uppdatera den listan. Jag noterar också att det står 335 i länken på #336 och 336 på #335.
  • #336 dumpen.se/2023/12/23/dan-danii-aron-soker-nya-offer-napp-335-trelleborg/
  • #335 dumpen.se/2023/12/22/gaddluvan-napp-336-goteborg/

Jag tror att det har att göra med typ av publicering

Hall of shame, videos från gäddfiske
Annan typ, ingen video och då hamnar svinet annorstädes

Det är därför jag "tjatar" om att det enklaste är alltid att

Googlesök

Dumpen 123
Dumpen 124
Dumpen 125

På så vis hittar man rätt direkt oavsett var det ligger på deras hemsida.
Citera
2023-12-24, 11:37
Medlem
fittslems avatar
Blev det nån peddo-stream av gädda #336 igår på Twitch?

Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Jag kan inte sluta garva åt Skurt-rösten (senast i #335). Det går inte. Så jävla dåligt hahaha.

"åååååeh"

Haha det är så dåligt att det blir bra. I andra änden sitter dessutom ett uppkåtat peddo och går igång på det hela haha.
Senast redigerad av fittslem 2023-12-24 kl. 11:40.
Citera
2023-12-24, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Det är helg och tråden översvämmas med individer från den allmänna tråden. Har ni det tråkigt där? Här diskuterar vi inte allmänna saker som hos er, utan specifikt enskilda gäddor. Problem med ordet specifikt? Sök i Google..

OnT. Konsultgäddan #335. Han är fortfarande kvar på företagets hemsida och på deras facebook är de glada över allt som hänt i år och känner tillförsikt. Är han kvar på deras hemsida efter nyår!?

De är trötta på att inte få motstånd. Bara pedofilvurmare där. Exakt! Hoppas mod raderar alla inlägg som inte handlar om gäddorna specifikt.

På tal om gädda 336 så har dem satt in extra stöd nu under julhelgen. Undra hur många offer han skapat? Och dem som inte vågar anmäla/ kliva fram? Fyfan kan ju vara hundratals! Han har ju hållt på i så så många år. Önskade vi hade dödsstraff i Sverige!
Citera
2023-12-24, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Bor #336 på ett LSS-boende? Nån som vet vilken av lagens personkretsar han tillhör? Om man inte faller inom nån av personkretsarna kan man väl inte bo på ett sånt boende?

Stod ju att han hade en ADHD diagnos sen 1994. Någon form av intellektuell funktionsnedsättning utöver det kanske?

För det är väl antingen någon form av autism eller intellektuellt handikapp som krävs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in