2024-01-01, 09:14
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
#339 är inte kvar på företaget (föga förvånande).

Lastbilen ska vara tömd och städad.

Källa: En annan som arbetar på OJMH
Citera
2024-01-01, 09:19
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
#339 är inte kvar på företaget (föga förvånande).

Lastbilen ska vara tömd och städad.

Källa: En annan som arbetar på OJMH

Är nog svårt för gäddor att behålla sina jobb...
Citera
2024-01-01, 09:44
Medlem
polisflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisforfamily
Vet eller tror? Vore förjävligt om personen kom undan så lätt, förutom dumpen uthängningen alltså
Hans datorer, hårddiskar och mobiltelefoner lär han ha rensat nu så han kan tacka Dumpen för att de räddade han att åka fast hos polisen. Kanske hade de då nystat upp en pedofilring, men nu räddade Dumpen pedofilringens verksamhet och de kan fortsätta efter de återhämtar sig lite, i fortsättningen lite försiktigare.

Hade polisen span på dem sedan tidigare är nu det arbetet förgäves, bra jobbat Dumpen. Allt för Sara och Patrik ska få snabba Swish. Fortsätt sabotera polisens arbete.
Citera
2024-01-01, 10:46
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
Det står "Borgstena" med stora bokstäver på vindrutans nederkant på lastbilen. Det är ett företag som pimpar lastbilsinredningar, https://www.borgstena.com/website/index.php. Patrik läser helt enkelt det. Jag tror han identifierar lastbilen så, att de sett bilder på den innan, eller så tror han också vid det tillfället att det är ett efternamn eller en ort som är direkt kopplad till gäddan.

Det är inte troligt att Borgstena syftar på den som inrett hytten. Snarare är det stället där bilen är stationerad eller där föraren hör hemma. Kollar man åkeriets FB-sida så var bil 21 stationerad i just Borgstena. (tidigare länkar är bortmodererade)

Det är ganska otroligt att vi ännu inte har en identitet på denna gädda. Många i branschen måste veta precis vem han är. Det är ett stort åkeri med många bilar som lastbilsintresserade finner "anmärkningsvärda" Största Facebook-gruppen för chaufförer, med 50k medlemmar är t ex knäpptyst om honom.
Citera
2024-01-01, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin
/../
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
/../

Citat:
Ursprungligen postat av Tokigamamman
/../

Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Det är inte troligt att Borgstena syftar på den som inrett hytten. Snarare är det stället där bilen är stationerad eller där föraren hör hemma.

Helt rätt. Det framgår tydligt när åkeriet presenterar bilen. Ber om ursäkt, och försöker få med de jag citerade i mitt felaktiga inlägg.
Senast redigerad av L.G. 2024-01-01 kl. 11:28.
Citera
2024-01-01, 11:41
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virility99
Jobbar på en andra compilation video. Håll utkik här : https://m.facebook.com/groups/332173...013/?ref=share

Men namnbytet på gruppen hjälper ändå inte, klippen har dumpen.se upphovsrätten till.
Citera
2024-01-01, 12:18
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Jag misstänker att jag har hittat #339.

Finns i alla fall en person med samma namn på Instagram som har en av företagets lastbilar som profilbild. Det är dock inte den som användes vid konfrontationen.

Personen äger även en svart Volvo, precis som nämns i chatten.
Citera
2024-01-01, 12:22
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Det fascinerande med Bajshank är att han personifierar den ängsliga svenska mannen väldigt bra.
Allt från att han snubblar på varannan mening och kläcker ur sig kommentarer som "Jag går här runt", att han inte ens lyckas ljuga för sig själv "Jag har inte ens gjort det här, jo det har jag" till att han i något slags dödsryck försöker vara så medgörlig som möjligt för att vinna över Patrik och Sara "Ni får gärna muddra mig".

Det finns en Bajshank på varje arbetsplats, gubbar i övre medelåldern som måste fråga frugan där hemma om lov att gå på afterwork med Grönköping kommuns ekonomiavdelning, vars höjdpunkt på året är "Kalle" på julafton och som barnen springer till när morsan barskt sagt nej.
Bajshank-män kan nästan ha vilka arbetsuppgifter som helst, men dom trivs bäst med att svara på email och fylla i excel-ark om dagarna.
Bajshank-män tillför egentligen ingenting till samhället, skulle han få prostatacancer och gå bort så blir han ersatt av jobbet inom 1 månad och i familjen inom ett år.
Men samtidigt så behöver alla dessa tiotusentals Bajshank-män ta sig till jobbet varje morgon och börja dagen med en kopp kaffe för att få igång magen för att OMX ska få en 7% uppgång varje år.
Citera
2024-01-01, 12:31
Medlem
Hegamons avatar
339 med långtradaren i Alingsås kunde prata med Sara efter ett tag, men när Patrik öppnade munnen blev han genast stressad och arg. Jag undrar varför? Kanske är enklare prata ett problem med en kvinna än med en man?
Citera
2024-01-01, 12:38
Citat:
Ursprungligen postat av Princen567
Så är det såklart. Men han kanske snackat med dom och fått tillstånd. Är väl ändå bra det sprids överallt.

Nej, han har tvärsom blivit uppmanad av Sara att ta bort Dumpens material från sig grupp. Vi ger inga tillstånd till andra att använda vårt material.
Citera
2024-01-01, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Nej, han har tvärsom blivit uppmanad av Sara att ta bort Dumpens material från sig grupp. Vi ger inga tillstånd till andra att använda vårt material.
OK. Bra
Citera
2024-01-01, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Jag misstänker att jag har hittat #339.

Finns i alla fall en person med samma namn på Instagram som har en av företagets lastbilar som profilbild. Det är dock inte den som användes vid konfrontationen.

Personen äger även en svart Volvo, precis som nämns i chatten.

Han bytte bil i Augusti så känns troligt. Hittar dock inte kontot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in