2024-01-01, 14:57
Medlem
#200 har precis publicerat en ny fantastisk cover på sin FB.

Är han blockad från tråden månntro? Ett tag sedan han gjorde ett inlägg.
Citera
2024-01-01, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
339 ? https://ibb.co/9WvdKLX ?
Högst troligt han, minns honom från förr. Några år gammal bild.
Citera
2024-01-01, 15:12
Medlem
Citat:

Han på bilden och gädda 339 är inte lika.
Citera
2024-01-01, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Han på bilden och gädda 339 är inte lika.

Den bilden är 10 år gammal
Citera
2024-01-01, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Högst troligt han, minns honom från förr. Några år gammal bild.

Helt klart samma person. Bilden är 10 år gammal och finns på en av hans äldre släktingars fb-profil
Citera
2024-01-01, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavrovz
#200 har precis publicerat en ny fantastisk cover på sin FB.

Är han blockad från tråden månntro? Ett tag sedan han gjorde ett inlägg.

Norrköping har levererat några oförglömliga gäddor i år, ex Vapengäddan som klantade bort kokain för 100miljoner och nu har pris på sitt huvud.. men #200 måste vara årets Norrköpingsprofil:

• Pedofil och Nekrofil som bortförklarar sina gärningar med att han skapat ett scenario medvetet för att vinna tillbaka sin barnporrs-dömda exflickvän. Han anser sig vara en fullt frisk heterosexuell man med pedofiliska drag.

•Anser att Pedofili behövs för mänsklighetens överlevnad.

• Älskar att ha sex med personer med olika diagnoser (men själv har han ingen diagnos enligt egen utsago)

• Anklagar S.N för att vara inblandad i mord.

• Verkar drömma om en musikkarriär. Tyvärr sjunger han ännu sämre än hans bortförklaringar och spelar som om någon brutit av hans fingrar. https://fb.watch/pixp9e1wo_/?
Citera
2024-01-01, 15:41
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Efter mycket detektivarbete så är jag nu tillräckligt säker på vem #339 är.

Rebus Smiley på snoppen #339
För- och efternamn: Samma som en svensk apotekare född 14 mars 1966 i Göteborg.

Födelseår: Året efter 1970

Gäddan har en bild på en av företagets lastbilar som profilbild på Instagram.

Kollar man Ratsit så ser man att han även äger en svart Volvo, som han nämner i chatten.

Frugan har tagit bort sitt Facebook samt Instagram-konto.

Hur har du kommit fram till detta? Han har ingen facebook.
Citera
2024-01-01, 15:48
Medlem
Jag fattar inte varför det står Alingsås i rubriken på #339? Han blir inte konfronterad där, han bor inte där?
Är det bara för att han ljuger om att han bor där? Lite missvisande kan jag tycka.
Citera
2024-01-01, 15:53
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Hur har du kommit fram till detta? Han har ingen facebook.
Lång historia, men jag såg att någon på Fejsbok nämnde att #339 är från Vedum.

Då började jag leta på Ratsit efter män med samma förnamn och som är gifta. Det finns bara en rimlig person.

Den personen äger en svart Volvo, som stämmer överens med vad som skrivits i chatten.

När jag sedan sökte på för- och efternamnet på Instagram så fick jag upp det kontot med profilbilden på en av företagets lastbilar.

Sedan när jag började Googla fruns namn följt av "Facebook" så fick jag upp flera inlägg som hon har gjort där. Men klickade jag på länkarna till dem så syntes inte dessa inlägg. Söker man dessutom på hennes namn på Facebook så finns det inget konto med det namnet.

Hennes Instagram-konto är också borttaget. Även barnens konton verkar vara borttagna (om de nu ens har existerat)
Citera
2024-01-01, 15:56
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
• Verkar drömma om en musikkarriär. Tyvärr sjunger han ännu sämre än hans bortförklaringar och spelar som om någon brutit av hans fingrar. https://fb.watch/pixp9e1wo_/?

Usch, det var bland det värsta jag har hört. Hur fasen kan han ha 1,3 tn följare? Dom måste vara tondöva allihop.
Citera
2024-01-01, 16:31
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Usch, det var bland det värsta jag har hört. Hur fasen kan han ha 1,3 tn följare? Dom måste vara tondöva allihop.
Det är inte så märkligt. Jag har över 4000 vänner på Facebook men känner uppskattningsvis enbart 20 av dom 4000.
Citera
2024-01-01, 16:36
Medlem
Wotans avatar
Citat:

Man älskar de här miffona som tror att de bor i USA bara för att de innehar ett c-kort. Synd att det inte är analogt och att vi har samma straff för barngroomande pedofiler som de har där, då hade #339 fått flytta ut i skogen och bott i husvagn med andra barnknullare. Och där är åldern för byxmyndig ofta 18/21 beroende på stat. Så på med truckerkepsen och häng dig själv till valfri Johnny Cash-låt så här på nyåret #339!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in