2024-01-04, 09:44
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
On Topic

Hur har det gått med identidiering av Nummer 245 - Tim Got ? Får hoppas att det kommit in nytt blod i den här tråden som kanske känner till något.

https://dumpen.se/2023/06/24/boss-ga...-245-goteborg/
Han är väl den som varit oidentifierad längst av alla ?

Hur har det gått uppdatering av ärendet med Nummer 253, han som kom i husbil, hade en kvinna i bilen samt att det sades då att det skulle komma uppdatering avseende hennes närvaro.

https://dumpen.se/2023/07/10/husbils...3-helsingborg/

DpKatta- är detta något du har mer info om ?

När det gäller #245 Tim Got så är vi fortfarande inte riktigt säkra på hans identitet.
Kvinnan som var närvarande vid konfrontationen med husbilsgäddan #253 har jag inga uppdateringar om än.
Citera
2024-01-04, 11:23
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
När det gäller #245 Tim Got så är vi fortfarande inte riktigt säkra på hans identitet.
Kvinnan som var närvarande vid konfrontationen med husbilsgäddan #253 har jag inga uppdateringar om än.

Tack för svar, får hoppas att någon som ät bättre än jag på internetefterforskningar kan bistå med hjälp att IDa Tim Got Nr 245

Avseende fallet med 253 har jag för mig att det pratades en del här i tråden om dels hon som satt i husbilen, samt någon annan kvinna som pekades ut som potentiell flickvän, vill därför vara extra tydlig med att det kan vara bra att hålla isär vem som är vem - det kan vara så att båda är lika oskyldiga.

Jag klistrar in mitt inlägg från tidigare igen då det "försvann"

Hur har det gått med identidiering av Nummer 245 - Tim Got ? Får hoppas att det kommit in nytt blod i den här tråden som kanske känner till något.

https://dumpen.se/2023/06/24/boss-ga...-245-goteborg/
Han är väl den som varit oidentifierad längst av alla ?

Hur har det gått uppdatering av ärendet med Nummer 253, han som kom i husbil, hade en kvinna i bilen samt att det sades då att det skulle komma uppdatering avseende hennes närvaro.

https://dumpen.se/2023/07/10/husbils...3-helsingborg/

DpKatta- är detta något du har mer info om ?
Citera
2024-01-04, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta

Kan han bo i Östra Göteborg, kanske Kortedala? Han står vid sexans spårvagnshållplats och i kassen som är med på någon bild ser det ut som en Eldoradoprodukt överst i kassen till höger (står det Hemköp på den?). Hemköp finns på Kortedala torg såg jag. Men han står på hållplatsen mot Hisingen som det ser ut? Svårt och kanske bara en mötesplats?

Han pratar om musik och att spela för tjejen. Verkar gilla hårdrock. Kanske är han hobbymusiker?

Bor i lägenhet som det ser ut.

Verkar inte äga bil eftersom han ska möta upp kollegorna för att åka till Varberg och åker spårvagn och pratar om avsugning på spårvagn osv.

Ett långskott men ändå.
Citera
2024-01-04, 12:25
Medlem
ElementarSturgeons avatar
"Senaste Gäddan"

Napp 341 , Halmstad med omnejd

Förutom att han då enligt egen utsago redan mår psykiskt dåligt samt vill träffa barn är han även engagerad i militär verksamhet.

https://dumpen.se/wp-content/uploads...2054_Drive.jpg

Nu KAN det ju vara så att han hittar på men givet ålder samt kroppsmodell kanske han tillhör trossen inom något hemvärn?

Oavsett vilken typ av eventuell militär verksamhet så anser jag att han ej bör ha uniform öht.

Psykisk ohälsa samt dragning till barn borde vara skäl till entledigande
Citera
2024-01-04, 12:36
Medlem
#341 har suttit 3472 dagar aktiv, dvs tio år.
Det här är en person som lär kontaktat extremt många barn.

Att sen skylla på utmattning är ju bara patetiskt. Jag är själv sjukskriven pga utmattning pga prestationskrävande arbete men inte fn sitter jag och raggar på barn?
Citera
2024-01-04, 12:52
Medlem
W3HuntUD0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W3HuntUD0wn
I videon från konfrontationen syns en logotype på hans högra ben, vet inte om det är en företagslogga eller märket på arbetsbyxans tillverkare. Den syns när han springer över vägen.

EDIT:
Verkar vara loggan för "Göteborgs Stad".

Jag uppar infon.

Har kollat videon igen (frame by frame) och är säker på att det är loggan "Göteborgs Stad".
https://goteborg.se/wps/portal/enhet...profil/logotyp
Citera
2024-01-04, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
"Ärligt nu Felicia .. 100% vill du verkligen ses .. du är så fin jag är bara gammal och fet ju"

Så nära #341 var att inse att hela upplägget var på tok för bra för att vara sant, men det räckte inte hela vägen tyvärr. Men ändå mer självinsikt än vad de flesta fultjocka gubbgäddor brukar ha.

Han är en tvättäkta ”pick-me”!

”Varför vill du träffa just mig….?”
”Det är okej om du inte vill ses…..”

Förresten. HUR kan man skriva att man vill ses flera gånger när man inte ens setts en första gång? Även det är helt sinnessjukt för 2 vuxna.
Citera
2024-01-04, 13:25
Medlem
failsecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktarian76
Kan han bo i Östra Göteborg, kanske Kortedala? Han står vid sexans spårvagnshållplats och i kassen som är med på någon bild ser det ut som en Eldoradoprodukt överst i kassen till höger (står det Hemköp på den?). Hemköp finns på Kortedala torg såg jag. Men han står på hållplatsen mot Hisingen som det ser ut? Svårt och kanske bara en mötesplats?

Han pratar om musik och att spela för tjejen. Verkar gilla hårdrock. Kanske är han hobbymusiker?

Bor i lägenhet som det ser ut.

Verkar inte äga bil eftersom han ska möta upp kollegorna för att åka till Varberg och åker spårvagn och pratar om avsugning på spårvagn osv.

Ett långskott men ändå.
#245 Tim Got
Han skriver att "6an står här nu" och det verkar som han planerar att ta med det fiktiva ragget att åka över. Jag tror han bor på Hisingssidan och inom promenadavstånd från en av de två Hemköp som finns där (ja, det är Hemköpskassar, det ser du väl). Det finns en i Hisings Backa (på Selma Lagerlöf) och en i Lundby. Han skriver i chatten att han kommer vara långsam att svara en stund när han släpar hem kassarna, så han bor inte supernära, men en stunds promenad från en av de två butikerna. Tillräckligt nära för att släpa hem två kassar till fots.
Den enda jag fått syn på som är lik på en hållplats var minst 1.90, Bossgäddan är ju nästan dvärg. Helt jävla otroligt att ingen vet vem det är.
Senast redigerad av failsec 2024-01-04 kl. 13:34.
Citera
2024-01-04, 14:16
Medlem
Hagalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failsec
#245 Tim Got
Han skriver att "6an står här nu" och det verkar som han planerar att ta med det fiktiva ragget att åka över. Jag tror han bor på Hisingssidan och inom promenadavstånd från en av de två Hemköp som finns där (ja, det är Hemköpskassar, det ser du väl). Det finns en i Hisings Backa (på Selma Lagerlöf) och en i Lundby. Han skriver i chatten att han kommer vara långsam att svara en stund när han släpar hem kassarna, så han bor inte supernära, men en stunds promenad från en av de två butikerna. Tillräckligt nära för att släpa hem två kassar till fots.
Den enda jag fått syn på som är lik på en hållplats var minst 1.90, Bossgäddan är ju nästan dvärg. Helt jävla otroligt att ingen vet vem det är.

Det finns en Tim på 55 år i Kvillebäcken inte jättelångt ifrån. Kanske nån som bor på Hisingen kan åka och spana om det är likt?
Citera
2024-01-04, 14:24
Medlem
#257 är bosatt i skogen nu. Förmodligen någon stuga av något slag. Även bytt efternamn. Har dock behållit det gamla också. Det blir nog enklare att smälta in senare i samhället med ett vanligt svenskt sonefternamn.
Citera
2024-01-04, 14:26
Medlem
Hagalezs avatar
Citat:
#245 Tim Got

Kollar man google maps ser man denna(?) bänk utanför Hemköp Hjalmar Brantingsgatan. https://dumpen.se/wp-content/uploads...837482084.jpeg
Citera
2024-01-04, 14:29
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
#245 Tim Got
Konfrontationen skedde antagligen måndag den 19 juni vid 18-tiden. I loggen nämner han Metallicas konsert på Ullevi ikväll (18 juni) och dagen efter ska de träffas.

Hemköp-butiken kanske går att få fram. Ingen som känner igen parkbänken han sitter på efter handlingen? Då hade han precis handlat så bänken borde ligga nära butiken. Träbänk på asfalt.

Det är också rimligt att han inte äger något fordon då han alltid åker spårvagn och dessutom får skjuts till jobbet i Varberg. Civilstånd: ogift.

Söker man på postnummer som börjar med 417 eller 418 får man inte många träffar på Tim som uppfyller dessa kriterier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in