2024-01-08, 04:22
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Fan vad ni ser deppiga ut allihopa. Upp med hakorna nu för fan! Ny vecka, nya tag! Nya pedofiler att identifiera. Vi ligger back 28 stycken som måste rivas fram i rampljuset. Ta bara den här barnknullande bögjäveln t.ex., som kallar sig Minti Simon. Är det rimligt att han driver omkring därute på gatorna helt ostörd i sin strävan efter pojksnopp? Nu ska fanskapet ut till allmän beskådan!

https://dumpen.se/2023/09/11/snabbga...274-stockholm/

Det har blivit dags för en...

Riktad sökinsats!

Allright, så vi vet i princip ingenting om den här pajasen. Han kallar sig Minti Simon och bor söder om Stockholm då han var på väg in till stan och tog pendeln via Älvsjö. Är det ett hopplöst fall eller finns det någon som känner igen honom?

Avsaknaden av ledtrådar påminner mycket om Dramagäddan, som också skrev att han bodde en kvart söder om Stockholm.

https://dumpen.se/2022/11/24/dramaga...167-stockholm/

Söderförort för helvete, kom igen nu. Nån måste ju bo granne med de här asen. Den här tråden har fler än tusen besökare om dagen bara från Stockholm. Se dig omkring när du är i affären, nere i centrum eller bara på promenad. Ser du en pedofil komma gående i vinterkylan så rapportera hit så vi alla kan hålla koll på den.
Såna här som Minti är skygga figurer som endast rör sig i konstiga kretsar bland diverse soc-fall och lätt förståndshandikappade via nätet. Såna som oironiskt putsar på sin Kamrat-profil och är medlem i Facebook-grupper i stil med "Vi som tycker om att vara vänner". Du kan inte förvänta dig att normalt funtade människor lägger såna här på minnet.
Citera
2024-01-08, 04:25
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Såna här som Minti är skygga figurer som endast rör sig i konstiga kretsar bland diverse soc-fall och lätt förståndshandikappade via nätet. Såna som oironiskt putsar på sin Kamrat-profil och är medlem i Facebook-grupper i stil med "Vi som tycker om att vara vänner". Du kan inte förvänta dig att normalt funtade människor lägger såna här på minnet.
Stämmer. Och just därför ber jag folk på Flashback att hålla utkik. Det är precis den typen av människor som hänger här som kan tänkas ha kommit i kontakt med en idiot som Minti. Dessutom måste även skygga figurer försörja sig.
Citera
2024-01-08, 04:37
Medlem
Loyolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Fan vad ni ser deppiga ut allihopa. Upp med hakorna nu för fan! Ny vecka, nya tag! Nya pedofiler att identifiera. Vi ligger back 28 stycken som måste rivas fram i rampljuset. Ta bara den här barnknullande bögjäveln t.ex., som kallar sig Minti Simon. Är det rimligt att han driver omkring därute på gatorna helt ostörd i sin strävan efter pojksnopp? Nu ska fanskapet ut till allmän beskådan!

https://dumpen.se/2023/09/11/snabbga...274-stockholm/

Det har blivit dags för en...

Riktad sökinsats!

Allright, så vi vet i princip ingenting om den här pajasen. Han kallar sig Minti Simon och bor söder om Stockholm då han var på väg in till stan och tog pendeln via Älvsjö. Är det ett hopplöst fall eller finns det någon som känner igen honom?

Avsaknaden av ledtrådar påminner mycket om Dramagäddan, som också skrev att han bodde en kvart söder om Stockholm.

https://dumpen.se/2022/11/24/dramaga...167-stockholm/

Söderförort för helvete, kom igen nu. Nån måste ju bo granne med de här asen. Den här tråden har fler än tusen besökare om dagen bara från Stockholm. Se dig omkring när du är i affären, nere i centrum eller bara på promenad. Ser du en pedofil komma gående i vinterkylan så rapportera hit så vi alla kan hålla koll på den.

#274 verkar vara musiker, gitarrer i bakgrunden på bilderna. Kanske spelar i ett band som har pubspelningar etc. i söderort och andra ställen? Om man kan skapa en lista på band och besöka deras hemsidor?
Citera
2024-01-08, 04:42
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loyola
#274 verkar vara musiker, gitarrer i bakgrunden på bilderna. Kanske spelar i ett band som har pubspelningar etc. i söderort och andra ställen? Om man kan skapa en lista på band och besöka deras hemsidor?
Man kanske kan mejla runt till alla band i söderort och fråga. På deras hemsidor finns nog inga spår av honom kvar.
Citera
2024-01-08, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Det där är en trådsanning. Finns det någon källa på att han skulle arbeta med att sortera övergreppsmaterial? Baserat på hans tidigare jobb så är det troligast att han jobbar med någon form av ljud. Det kan såklart innebära att han kommer i kontakt med sånt material men det kan också innebära att han inte gör det.

Om inte Dumpen-Sara farit med osanning i videon så jobbar forensikern med övergreppsmaterial. Nu tror jag dock att hon farit med osanning, helt enkelt därför att hon inte är medveten om alla uppgifter en sådan yrkesman kan ha.
Citera
2024-01-08, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MWWM
Testet är gjort hos arbetspsykolog avseende arbetsplatsbedömning.

Det som avser IK/IQ är logisk slutledningsförmåga som är betydligt högre än genomsnittet, vilket innebär 131+.

Din IQ är ju dock betydelselös om du inte utnyttjar den till annat än att bo hemma hos morsan och hänga på Facebook. Varför är du inte läkare eller professor om du nu är så intelligent?

Eller vad blev arbersplatsbedömningen, varför kan du som medelålders geni, inte söka jobb, som alla andra?
Senast redigerad av Florman 2024-01-08 kl. 06:43.
Citera
2024-01-08, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Har du över huvud taget sagt sett några av klippen? Sara och Patrik har aldrig skrikit "pedofil" till en enda gädda.

Nej. Gäddorna kommer till platsen för att de tänt på "barnet" och vill förgripa sig på det.

Exakt vilka frågor hade du velat ställa gäddorna?

De skrek pedofil till kung med orakad pung
Citera
2024-01-08, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Din IQ är ju dock betydelselös om du inte utnyttjar den till annat än att bo hemma hos morsan och hänga på Facebook. Varför är du inte läkare eller professor om du nu är så intelligent?

Eller vad blev arbersplatsbedömningen, varför kan du som medelålders geni, inte söka jobb, som alla andra?

Jag jobbade inom psykiatri men gjorde en arbetsplatsbedömning pga att jag själv hade psykisk ohälsa just då. Jag söker jobb nu. Men funderar på att plugga biokemi senare eller något annat men har mest dragning till biokemi för tillfället. Jag har bara haft 2 fasta jobb än så länge. Bor ju hos min mor pga uppsagd lägenhet och ekonomiska skäl.

Är 38 medelåldern? Kanske det
Ja jag har väl varit lite sån som inte använt mitt potential riktigt men finns säkert fler såna. Men jag har en positiv framtidstro både för mig och resten av mänskligheten. Förstår att min situation ser rätt mörk ut för andra men finns de som har det mycket värre.
Citera
2024-01-08, 07:51
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Kan inte ni ta er diskussion via PM?
Citera
2024-01-08, 08:03
Medlem
Rashygiens avatar
Efter att ha lyssnat på guldtands podcast så kan det konstateras att det är en stor och inte en liten utvecklingsstörning som Colin lider utav. Känns som att han borde sitta på något lss-boende. Skulle vilja läsa hans två dommar för sexuellt ofredande som han försökte släta över och bortförklara. Är det någon som sitter på dom, går dom ens att få tag på längre eller är det för långt bak i tiden?
Citera
2024-01-08, 08:35
Medlem
Söker en konfrontation. Precis skrollat igenom hela dumpen utan resultat.

Ska varit i Mölndal, konfrontationen var kort och mitt på vägen vid ett övergångsställe om jag minns rätt. Personen var skallig. Någon som känner igen?
Citera
2024-01-08, 08:42
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vithatthacker
Söker en konfrontation. Precis skrollat igenom hela dumpen utan resultat.

Ska varit i Mölndal, konfrontationen var kort och mitt på vägen vid ett övergångsställe om jag minns rätt. Personen var skallig. Någon som känner igen?

Det är väl Velarville?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in