2024-01-08, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Då är det ju hans Linkedinprofil som kommer upp vid sökning på hans namn, säkert hans syrra med samma efternamn som enligt egen utsago arbetar som "sopkärring på Kimek"

Både #344 & hans fru har tagit bort sina facebookkonton.. men hittade hennes mammas facebook, där finns vårat hästknullande peddopar på bild, bland annat när dom putsar fönster och är utklädd till pirat.

Vad har du för belägg för att frun till #344 är inblandad?
Citera
2024-01-08, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
#344.

Vilket makalöst ärkeäckel. Jag brukar sällan bli upprörd över gäddorna då jag ser på dem snarare som en slags pinsam freakshow där de halta, lytta, fula och feta blir lurade dit pepparn växer i sin egen desperation. Men det här var nåt helt annat. Han uttrycker sig som en neandertalare i skrift och jag undrar helt ärligt hur den här mannen lyckas upprätthålla en endaste social kontakt i livet med sitt sätt att uttrycka sig på. Upprepande och tjatig och kräver Skurt på bild efter bild för att han ska känna tillit, inleder varje samtal med sitt ”Kåt? 😘” och ”E du sugen?” när han gnider metmask, för att sedan pipa iväg som en trotsig och dramatisk treåring när han inte får som han vill. Som om det inte räckte med att det, halva ladugården skulle han dessutom vara på och besudla och gnugga flensosten emot om han fick som han ville. Hur mycket porr ska en människa konsumera för att kunna bli så här illa däran?

Ja, Djurvänsjävel, vilken kvinna skulle inte bli så sugen ”att man klär av sig och visar fittan 🙈” av ditt perversa, illitterata tjatande, av din ynkliga lortkuk och dina fantasier om att para sig över artgränserna med däggdjur, insekter och allehanda kräk?

EDIT: Varseljacka på också, naturligtvis. Älskar att fiskaren skriver ”Tkr d e skitsexigt me sån jacka som du har 🥵”. Det gjorde min kväll

Ja man undrar ju vad som är fel. Förstår inte att han vågar plocka fram picken när den är i det där skicket. Måste lukta fruktansvärt illa. Alltså, varför? Ska du skicka dickpics/videos så kan du väl fan tvätta dig innan? Tur att han inte gjorde en #300 med bild/film på stjärten
Citera
2024-01-08, 21:50
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Söte Jesus. 344:s kuk är tamigfan äckligare än den omtalade ostkuken och den där 90graders förhudsförträngde som uppmanades gå till doktorn. tillsammans.
Det är inte ofta jag blir mållös men här blir jag det, typ vad fan är det för något? Och han har en sambo. fyfan...

Fru* som enligt 344 själv suger hästkuk. Jag tror det är sant, tyvärr.
Citera
2024-01-08, 21:51
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affeasgam

Brukar inte titta på organen i dessa loggar, men den här var ju riktigt jävla vidrig. Mycket har man sett men den här tar priset. Usch

Haha ja den var inte vacker det var den inte. Såg ut som en hundsnopp (passande med tanke på att han tänder på djur också) men det bästa var ju fiskarens "för att du e snygg o din kuk e fett najs"

Hur i helvete kan man tända på djur är den stora frågan. Vad för slags händelse kan leda till att man tänder på djur? Barn är ju egentligen inte en jätteunderlig läggning med tanke på hur många underliga sexualiteter som finns, extremt omoralisk ja men det är ingenting som förvånar mig särskilt mycket, MEN DJUR? Vafan...hur UPPKOMMER sådant överhuudtaget?

Lite roligt att läsa fiskaren också som spelar arg för han aldrig vill träffas. Haha tillomed jag blir ju förbannad här för han bara vill chattrunka hela tiden. Vilket jävla stolpskott
Senast redigerad av KaninHitler 2024-01-08 kl. 21:55.
Citera
2024-01-08, 21:55
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affeasgam
Ja man undrar ju vad som är fel. Förstår inte att han vågar plocka fram picken när den är i det där skicket. Måste lukta fruktansvärt illa. Alltså, varför? Ska du skicka dickpics/videos så kan du väl fan tvätta dig innan? Tur att han inte gjorde en #300 med bild/film på stjärten
Nej han måste ha riktigt grava problem. Hade man skickat något sådär smutsigt och kletigt till en kvinna så hade man verkligen bränt alla sina chanser med henne, särskilt om man är så påflugen och pissdryg som han är i övrigt. Nu får han dessutom finna sig i att få spektaklet utsmetat över hela internet också. Rätt åt honom.
Citera
2024-01-08, 21:59
Medlem
DannyButtermans avatar
Alltså #344. Sanslös. Han var en riktig jävla chattrunkare. Man ser i språket när han är kåt. Han gjorde slut med henne för att hon var för ung (fick väl ångest i ett icke-kåt ögonblick). Dagen efter så typ så här
- Kåt?
- Är arg på dig
- Vill du se en grej
Och skickar en kukbild
Citera
2024-01-08, 22:00
Medlem
mr.demons avatar
Han verkar vara bra fucked up i skallen, den senaste tönten.

Vilken jävla ångest dom bara måste ha av att bli filmade, och konfronterade.
Citera
2024-01-08, 22:04
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Han verkar vara bra fucked up i skallen, den senaste tönten.

Vilken jävla ångest dom bara måste ha av att bli filmade, och konfronterade.

Sen springa upp till frugan och säga att någon jävlades med honom.

Kul när Sara ringer upp och berättar om att hennes gubbe skickar nakenbilder på henne till barn, säger att hon knullar hästar och har minuterlånga runksamtal med barn.

Han lär va utslängd innan det här dygnet är över.
Citera
2024-01-08, 22:09
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Haha, men man postar alla andra reflexmongon och Colin?
Den här snubben måste fan också luskas fram.. dålig timing nu bara mitt i djurknullarpeddots publicering.

Helt rätt - kan de hänga ut CB, samt tomten i Öxnehaga och diverse andra slödder så ser jag inte varför den här inte skall hängas ut. De (som i dumpen) har vid några tillfällen sagt " kan man ta körkort så är man tillräckligt smart för att ha konsekvenstänk" och därigenom berättigat vissa konfrontationer.

Samt, som mången har sagt tidigare, även ett pucko kan skada barn allvarligt.

Och jag anser nog att "campingkillen" inte är trög, visst - en extremt ful dialekt men det har inget med IQ eller EQ att göra.

https://rumble.com/v202n2s-campingkillen.html

( Inget nr eller konfrontation på dumpens hemsida )

mvh
Citera
2024-01-08, 22:13
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Alltså #344. Sanslös. Han var en riktig jävla chattrunkare. Man ser i språket när han är kåt. Han gjorde slut med henne för att hon var för ung (fick väl ångest i ett icke-kåt ögonblick). Dagen efter så typ så här
- Kåt?
- Är arg på dig
- Vill du se en grej
Och skickar en kukbild
Fascinerande hur en sådan filur kan ha sambo. Han ser riktigt nergången ut i konfrontationen och då måste han ändå ha fixat till sig inför träffen?

Han tror alltså att en 14-åring tjej är villig att betala både hotell och tågresa för att träffa denna hingst.
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/01/100.png
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/01/81.png
Citera
2024-01-08, 22:14
Medlem
hellb0unds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Gädda till middag
https://corren.se/nyheter/kisa/artik...-kisa/lz2kg82l

Med siktet inställt på entrecoten, inte för att de behövs utan för att det är dyrt och gratis och risken att någon annan skulle lägga vantarna på den först.
Citera
2024-01-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Nej han måste ha riktigt grava problem. Hade man skickat något sådär smutsigt och kletigt till en kvinna så hade man verkligen bränt alla sina chanser med henne, särskilt om man är så påflugen och pissdryg som han är i övrigt. Nu får han dessutom finna sig i att få spektaklet utsmetat över hela internet också. Rätt åt honom.

Ja han måste lida av något väldigt speciellt. Allt han skriver, allt han gör är sjukt. Jag har följt dumpen sen start men nu måste jag nog erkänna mig besegrad. Vill nog inte se fler gäddor efter allt det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in