Citat:
Ursprungligen postat av
Glitterfian
Alltså HUR kan senaste äckelpäckel gäddan på riktigt tro att ett barn gillar att se när han kör upp dildos i arslet????!!! Hur kan en person bli så bortkopplad från verkligheten?
Hoppas nån ser till så att han blir en grönsak och att han vanvårdas till en långsam död..
Detta. Ja jag har sagt det förr men det är just detta som är det mest fascinerande med dessa människor.
Deras läggning i sig är inte speciellt intressant för mig, att det finns människor som tänder på barn var jag på det klara med långt innan dumpen.
Men att en snubbe...alltså väljer av ALLA saker man kan få för sig att visa för att imponera på en flicka, ung eller gammal, Ful eller snygg, dum eller smart, utbildad eller obildad....av ALLA saker som kan tänkas att få en flicka imponerad eller intresserad väljer han alltså en dildo uppkörd i sitt anus fyllt med bajs....helt jävla fantastiskt bissart!
Det är denna eviga parad av freaks i denna freakshow som gör mig så fascinerad med dumpen. Jag tappar tamigfan hakan gång på gång pga de här underliga gäddorna.