2024-01-23, 23:12
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattor9211
Vi har full koll på vad han gjort och han har aldrig och kommer aldrig vara nära våra barn.

Har #352 gjort utfall mot era barn?
Har ni sett spår av hans sexuella avvikelser? Underkläder i grovsoprummet, bajs på dörrhandtag ellr liknande?

Hur är han som granne?
Går han i klänning på städdagarna?
Citera
2024-01-23, 23:13
Medlem
Kanske diskuterats tidigare.
Men #352.
Hans jävla klänning som han poserar i.
Är det något som han eller särbon sytt själv?
Aldrig sett något liknande.
Ser mer ut som man klippt sönder en tshirt och ett "rafsigt" nattlinne och sytt ihop det till en klänning.
Citera
2024-01-23, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Har ni sett spår av hans sexuella avvikelser? Underkläder i grovsoprummet, bajs på dörrhandtag ellr liknande?

Hur är han som granne?
Det är ingen som anat det med honom vad det verkar.
Jag känner själv igen honom men kan inte minnas om det är via gemensamma bekanta eller ICA. Min känsla är att det är en trevlig person. Är det den via gemensamma nämnare så var det en sympatisk och trevlig människa, om än sannolikt drogmissbrukare

Jag blir mer tveksam om det är samma person pga att den jag tänker på är missbrukare och inte en villaperson.

Som någon sa så hade det har aldrig accepterats om det varit känt innan och att han kan få det besvärligt nu. Tvivlar på att han ens kunnat arbeta i byn om någon trott att han gör sådant som han gör.
Citera
2024-01-23, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Kanske diskuterats tidigare.
Men #352.
Hans jävla klänning som han poserar i.
Är det något som han eller särbon sytt själv?
Aldrig sett något liknande.
Ser mer ut som man klippt sönder en tshirt och ett "rafsigt" nattlinne och sytt ihop det till en klänning.
Gick väldigt lätt att bildgoogla och få fram i allt från Tradera till från andra länder, något som kallas stripshop.

Det syns väldigt tydligt att det är en man som satt på sig en klänning för kvinnor och attt han vaken har höfter, midja eller byst för den.

Tycker att hans val av att ha på sig klänning är hyfsat ovidkommande och en bagatell i sammanhanget av vad han faktiskt gör. Att dra på sig en klänning kan man inte tycka är lika märkligt som att skicka runt det till vad man tror är väldigt unga personer tillsammans med mycket grova videor och bilder.
Citera
2024-01-23, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF

Hur är han som granne?

Jag har inget behov alls av att diskutera honom och vill bara att folk slutar söka upp våra adresser och telefon nummer. Vi har inte gjort något och inte blivit utsatta för något. Vi förtjänar inte att bli terroriserade för att våran granne är störd.
Citera
2024-01-23, 23:30
Medlem
zombiepizzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Dela med dig då
Angående 351 så är det är bara bilder på flickorna och på honom själv. Mest stillbilder på TikTok med tillhörande musik.

Är det okej att länka till bilderna här!?

Lite taskigt att Sara drattade på rumpan när hon slänge sig ur 353s bil.
Citera
2024-01-23, 23:34
Medlem
zombiepizzas avatar
352 kan väl inte tänka sig att liten 14 årig tjej tänder på hans klänning och böjelser, det hade passat bättre inom gay eller trasvistivärlden med likasinnade individer.
Citera
2024-01-23, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Gick väldigt lätt att bildgoogla och få fram i allt från Tradera till från andra länder, något som kallas stripshop.

Det syns väldigt tydligt att det är en man som satt på sig en klänning för kvinnor och attt han vaken har höfter, midja eller byst för den.

Tycker att hans val av att ha på sig klänning är hyfsat ovidkommande och en bagatell i sammanhanget av vad han faktiskt gör. Att dra på sig en klänning kan man inte tycka är lika märkligt som att skicka runt det till vad man tror är väldigt unga personer tillsammans med mycket grova videor och bilder.

Då är jag tydligen kass på att bildgoogla, för hittar inte den klänningen.
Ja det syns tydligt att det är en man som bär upp klänningen? Har jag skrivit något annat?
Ovidkommande eller inte så kommer allt upp i den här tråden.
Citera
2024-01-23, 23:44
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Vem är #353
Sök i tråden efter "353 rebus" så hittar du
Citera
2024-01-23, 23:46
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Vem är #353

Två sidor bakåt står det

Rebus på gädda 353.

Förnamn. Daniel. Samma som på Dumpen.
Efternamn. Samma som en författare.
Har gett ut boken (stiftelsernas rättsliga ställning).

Reg nr. Sierra, Yankee, Whiskey & 222.
Födelseår. 1979.
Ort. Köping.
Citera
2024-01-24, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Men tjusigt. Tack.
Jag var nog bara så fastlåst vid att den såg så jävlig ut på honom så jag kunde inte koppla.
Dock så får inte jag upp samma bilder, så är tydligen fortf rikskass på att bildgoogla.
Men skitsamma, nu vet jag att det inte 352# ihopsydda alster ala När lammen tystnar.
Nja jag googlade bara bilden så det beror nog mer på webbläsare och DNS server kanske. Får normalt aldrig fram något när jag försöker leta efter saker själv men givetvis en massa resultat på vad jag absolut inte behöver: Dumpens fångsts klänning istället för kaffemuggar och annat jag vill köpa 🙃

Klänningen stör inte mig det minsta. Var dum nog att klicka på första videon och vågade mig inte på de andra och i den kontexten är klänningen fullt normal om än tokfel för hans kroppsbyggnad. Det fanns annat som jag fann mer störande...
Citera
2024-01-24, 00:24
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombiepizza
Jo jag såg det
Norberg har fått en ny kändis i form av 352 i byn

Sen så följer jag 351 på Instagram och TikTok
#351s kommentarer kan vara histeriskt roliga. När han sa han skulle polisanmäla alla som kallade honom för en pedofil, t ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in